مقاله: پارک استنلی ونکوور (کانادا)

به گزارش مجله رویگری، با انبوهی از جاذبه ها و فعالیت های مفرح برای انجام دادن، شما به راحتی می توانید یک روز کامل از تور کانادا خود را در پارک استنلی سپری کنید. چه جوان باشید، چه دلتان جوان باشد، در این پارک شما به تعداد بی شماری از فعالیت ها و فرصت های عالی برای تفریح و گذراندن اوقاتی خوش دسترسی دارید. لباس شنا، وسایل پیک نیک و کلی انرژی را آماده کنید، چرا که یک روز به یادماندنی در اینجا در انتظارتان خواهد بود. دوست ندارید تمام مسیرها را پیاده روی کنید؟ مشکلی نیست، یک قطار به سبک قدیمی شما را به گوشه و کنار پارک می رساند. هر جا هم که خسته شدید و به تجدید قوا نیاز داشتید، به سراغ یکی از رستوران ها و کافه های پارک رفته و علاوه بر غذاها و نوشیدنی های عالی از منظره جنگل یا اقیانوس در پیش رویتان لذت ببرید.

مقاله: پارک استنلی ونکوور (کانادا)

مسافران تور کانادا در پارک استنلی می توانند از آثار تاریخی، جاذبه های معروف، یادبودها، آثار هنری مربوط به مردمان اولیه و باغ های خیره کننده دیدن کنند. در گشت و گذارتان در این پارک بزرگ، حتما سری به باغ ها زده و از رایحه بی نظیر گل ها لذت ببرید. تعداد باغ ها زیاد هستند و هر کدام جذابیت های خاص خودشان را دارند. در ضمن توجه کنید که در هر فصل سال می توانید چهره ای متفاوت از طبیعت این پارک را شاهد باشید. رفتن به پارک استنلی در تور ونکوور بدون بازدید از جاذبه های معروف داخل این پارک شامل تالاب گمشده، صخره سیواش، درخت توخالی، دریاچه سگ آبی و دماغه پراسپکت کامل نمی شود.

ستون های آیینی مردمان اولیه در جاهای مختلف پارک استنلی دیده می شوند. این ستون های کنده کاری شده چوبی جالب توجه، داستان های این سرزمین و مردمانی که برای اولین بار در اینجا زندگی کرده اند را بازگو می کنند. پارک استنلی در زمان های مختلف سال میزبان رویدادهای گوناگونی است. اگر خوش شانس باشند، مسافران تور کانادا می توانند در این پارک کنسرت های موسیقی یا رویدادهای فرهنگی را تجربه کنند. البته شما می توانید لذت داشتن این تجربه را به شانس واگذار نکرده و در مدت تور ونکوور خود قبل از رفتن، در مورد رویدادهای در حال برگزاری در پارک اطلاع کسب کنید. هنرمندان محلی بسیاری برای کشیدن نقاشی های زیبا به این پارک می آیند؛ بد نیست تجربه بازدیدتان از این پارک را با خرید یک اثر هنری از این هنرمندان فراموش نشدنی کنید.

منبع مقاله: پارک استنلی ونکوور (کانادا)

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1725

به "مقاله: پارک استنلی ونکوور (کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک استنلی ونکوور (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید