ممکن است گردشگری نیویورک تا 2025 به شرایط پیش از کرونا بازنگردد

به گزارش مجله رویگری، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، ممکن است گردشگری نیویورک تا 2025 به شرایط پیش از کرونا بازنگردد.

ممکن است گردشگری نیویورک تا 2025 به شرایط پیش از کرونا بازنگردد

احتمال سرپا نشدن جهانگردی نیویورک تا 2025

براساس پیش بینی جدید یکی از ارگانهای مربوط به جهانگردی شهر نیویورک NYC & Company اعلام شد شمار کلی بازدیدنمایندگان از این شهر در سال 2020 تا 66 درصد کاهش خواهد داشت.

در سال 2019 رکورد بازدید 66.6 میلیون بازدیدنماینده از نیویورک به ثبت رسید و قرار بود در امسال این رقم افزایش پیدا کند، اما پیش بینی جدید نشان می دهد شمار بازدیدنمایندگان امسال یک سوم سال گذشته خواهد بود.

متلاشی شدن صنعت جهانگردی مهم ترین عاملی است که سبب شده اقتصاد نیویورک در مقایسه با سایر شهرهای مهم ایالات متحده با مسائل مالی جدی تری روبرو گردد. صدها رستوران که اغلب آنها به بازدیدنمایندگان خارجی متکی هستند به همراه چندین هتل عظیم در پی این مسائل مالی برای همواره تعطیل شدند.

پیش از تعطیلی سراسری ماه مارس، صنعت جهانگردی در نیویورک حدود 400هزار شغل را در برمی گرفت.

براساس این پیش بینی جدید حتی با انتها همه گیری ویروس کرونا، فرایند بازگشت بازدیدنمایندگان خارجی که مدت طولانی تری در شهر اقامت دارند و بیش از جهانگردان داخلی هزینه می نمایند بسیار کند خواهد بود.

انتظار می رود شمار جهانگردان خارجی نیویورک، تا سال 2025 به شمار گردشکران خارجی 2019 نرسد. در حوزه سرگمی و هنر این شهر، تئاتر، اپرا، موسیقی زنده و کمدی به شدت دچار خسارت شده اند.

در این بین تئاتر برادوی بیش از موارد دیگر به جهانگردان متکی است. با شروع سال 2020 و با انتشار آمار و ارقام توسط مسئولان برادوی تعیین شد حدود 2.8 میلیون جهانگرد بین المللی در سال 2019 از اجراها بازدید نموده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1226

به "ممکن است گردشگری نیویورک تا 2025 به شرایط پیش از کرونا بازنگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممکن است گردشگری نیویورک تا 2025 به شرایط پیش از کرونا بازنگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید