هلند خواهان ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب شد

به گزارش مجله رویگری، هلند خواهان ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب آخرین پایگاه اپوزیسیون در سوریه شد که اخیرا شاهد تشدید درگیری ها بوده است.

هلند خواهان ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب شد

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آناتولی، استف بلوک، وزیر امور خارجه هلند گفت: همه ما باید یک گام عقب بیاییم و دست کم تضمین کنیم که حملات هوایی در ادلب متوقف می شوند.

این بدان معناست که دیگر هلی کوپترها یا جنگنده های دولت دمشق بر فراز ادلب پرواز نخواهند کرد و به معنای دیگر کلمه یک منطقه پرواز ممنوع برای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه بر فراز ادلب ایجاد می گردد.

استف بلوک اضافه نمود: اتحادیه اروپا باید با روسیه و ترکیه رایزنی کند تا اینکه اسد هیچ گزینه ای جز حفظ نیروی هوایی اش روی زمین نداشته باشد.

وی اضافه نمود: من این موضوع را روز آدینه در جریان نشست شورای امور خارجی هلند مطرح خواهم کرد.

بلوک در ادامه اضافه نمود: بستن حریم هوایی بر فراز ادلب باید با نظارت بین المللی صورت گیرد و اگر پس از آن حمله هوایی در ادلب رخ دهد ما دست کم می دانیم چه کسی مسؤول آن است.

وی خواهان کاهش تنش ها برای جلوگیری از درگیری مسلحانه میان روسیه و ترکیه و تأمین یاری های اورژانسی برای غیرنظامیانی شد که از ناآرامی ها در سوریه فرار می نمایند.

بلوک همچنین متعهد یاری بشردوستانه بیشتر به غیرنظامیان در شهر ادلب شد و از جامعه بین الملل خواست تا نگرانی های امنیتی مشروع ترکیه را درک کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 717

به "هلند خواهان ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلند خواهان ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید