همراه با فروشندگان خبرنگاران در همه ایران

به گزارش مجله رویگری، تعداد مشتریان خبرنگاران در شهرهای مختلف ایران روز به روز در حال افزایش است و با توجه به رشد پرشتاب کسب وکار خبرنگاران و افزایش تقاضا، ظرفیت مراکز پردازش و توزیع خبرنگاران هم روز به روز گسترش پیدا می نماید. در حال حاضر مرکز پردازش دانش در تهران، مرکز پردازش اصلی خبرنگاران و بزرگترین مرکز پردازش خاورمیانه است. با این حال تعداد و وسعت مراکز توزیع و ارائه خدمات پس از فروش در شهرهای مختلف هم در حال گسترش است تا شرایط تامین و ارسال کالا برای مشتریان تسهیل گردد.

همراه با فروشندگان خبرنگاران در همه ایران

تاکنون در شهرهای اصفهان، مشهد، کرج، شیراز، بوشهر، تبریز و اهواز و … مرکز توزیع سفارشات و خدمات پس از فروش خبرنگاران راه اندازی شده است و در شعبه های دیگر هم با افزایش تعداد سفارشات روزانه، مراکز توزیع گسترش پیدا نموده اند و ظرفیت آنها همچنان در حال افزایش است. برای مثال در مرکز توزیع اصفهان امکان تحویل و توزیع تا سقف 2500 سفارش روزانه فراهم است و همچنین خدمات پس از فروش امکان ارائه خدمات به 200 سفارش روزانه دارد. در قسمت دریافت کالای فروشندگان هم مرکز اصفهان ظرفیت دریافت 4 هزار آیتم در روز را از فروشندگان دارد. به همین ترتیب مرکز توزیع مشهد ظرفیت دریافت 1500 آیتم را از فروشندگان دارد و به طور میانگین روزانه بین 40 تا 70 فروشنده به این شعبه مراجعه می نمایند.

از طرف دیگر نزدیک به چهار سال از راه اندازی پلتفرم مارکت پِلیس در خبرنگاران می گذرد و امروز 30 هزار کسب وکار ایرانی به عنوان فروشنده با خبرنگاران همکاری می نمایند. در پلتفرم مارکت پِلیس فروشندگان می توانند با برند خود کالاهایشان را در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران عرضه نمایند. این کالاها برای پردازش و توزیع به مرکز پردازش خبرنگاران ارسال می شوند و بعد از پردازش از طرف خبرنگاران برای مشتریان ارسال می گردد. اکنون خبرنگاران برای تسهیل شرایط برای فروشندگان تدابیری اندیشیده است تا در شهرهای مختلف کشور، امکان تحویل کالا به انبار و مراکز توزیع خبرنگاران تسهیل گردد.

از مهر ماه 1398 کسانی که قصد دارند در مارکت پِلیس خبرنگاران به فعالیت بپردازند، می توانند با ثبت آدرس در شهر مورد نظر خود فعالیت خود را به عنوان فروشنده در خبرنگاران شروع نمایند و دیگر احتیاج به ثبت آدرس تهران و ارسال کالاها صرفا از شهر تهران به مرکز پردازش خبرنگاران نیست. به همین دلیل در شهرهای اصفهان، مشهد، کرج و شیراز هم مراکزی برای تحویل کالای فروشنده ها افتتاح شده و مراکز بقیه شهرهای اصلی تا آخر دی ماه 98 راه اندازی خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 489

به "همراه با فروشندگان خبرنگاران در همه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه با فروشندگان خبرنگاران در همه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید