کارشناسی 430 نقطه ای خودرو با ضمانت 100 میلیون تومانی

به گزارش مجله رویگری، در سال های اخیر، بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم رونق بسیاری پیدا نموده است. ولی در بعضی موارد، فروشنده و خریدار از آگاهی کامل نسبت به شرایط خودرو، برای قیمت گذاری منصفانه برخوردار نبوده و تنها بر حسب ظاهر یا قیمت ماشین های مشابه، تصمیم گیری می نمایند.

کارشناسی 430 نقطه ای خودرو با ضمانت 100 میلیون تومانی

خوشبختانه در سال های اخیر مشورت با یک فرد متخصص در حوزه کارشناسی خودرو، به امری رایج در بین خریداران ماشین تبدیل شده است. اما سوال اصلی اینجاست که نتیجه آنالیز ماشین به وسیله یک کارشناس خودرو تا چه حد قابل استناد است و چه پارامترهایی در افزایش اعتبار گزارش کارشناسی تاثیرگذار می باشد!

هزینه کارشناسی خودرو چه قدر است؟

تعرفه کارشناسی خودرو براساس برند آن و نقاطی که مورد آنالیز قرار می گیرد فرق دارد و بازه قیمتی بین 500،000 تا 2 میلیون تومان یا حتی بیشتر را در بر می گیرد.

مشاهده تعرفه کارشناسی خودرو در کارنامه

نکته مهم این است که در برابر هزینه ای که بابت کارشناسی یک خودرو پرداخت می کنید بتوانید نسبت به شرایط فنی، شرایط بدنه و بازه قیمتی خودرو آگاهی پیدا کنید. در واقع یک گزارش کارشناسی معتبر گزارشی ست که بتوانید مجموعه ای از اطلاعات مرتبط با خودرو را در قالب یک بسته کامل دریافت کنید.

9 مرحله الزامی برای رسیدن به یک گزارش کارشناسی قابل استناد

کارشناسی خودرو زمانی معتبر و قابل استناد است که آنالیز 0 تا 100 بخش فنی و بدنه یک ماشین را در بر بگیرد و تحت نظارت یک تیم متخصص ارائه گردد.

گزارش کارشناسی خودرو در کارنامه به عنوان یک نمونه قابل استناد، بعد از طی شدن 9 مرحله به دست متقاضی می رسد و با دقت و نظارت بالا انجام می گردد:

1.آنالیز کامل مدارک خودرو و تطبیق آن با مشخصات ظاهری

2.عکاسی از بخش های مختلف خودرو برای آنالیز مجدد گزارش به وسیله تیم مستقر در مجموعه کارنامه

3. کارشناسی کامل رنگ و بدنه

4. آنالیز آیتم های مربوط به بخش فنی

5. تست دیاگ برای آنالیز سنسور و سیستم برقی

6. تست درایو برای آنالیز کیفیت سواری خودرو

7. صدور برگه کارشناسی بدنه

8. ارسال گزارش کارشناسی برای تیم مستقر در کارنامه به منظور آنالیز مجدد گزارش

9. صدور گزارش کارشناسی فنی به شکل آنلاین

با یک گزارش کارشناسی معتبر، روی قیمت خودرو مذاکره کنید

کارشناسی خودرو به فرد ماهر و متخصص احتیاج دارد، چراکه بخش ها و معیارهای متعددی باید مورد ارزیابی و عیب یابی قرار گیرند. از لحاظ ظاهری نکاتی همانند رنگ خودرو، گلگیرها، سقف خودرو، جوشکاری های احتمالی و ... و از لحاظ فنی مواردی مثل عملکرد موتور، سیستم برق رسانی، فیلترها و ... تحت آنالیز قرار گرفته و عملکرد صحیح و سلامت آن ها سنجیده می گردد.

یک گزارش کارشناسی معتبر و مستند روی قیمت گذاری منصفانه خودرو تاثیر بسیاری دارد. افت قیمت یک خودرو براساس ایرادات آن محاسبه می گردد؛ در نتیجه استناد بر یک گزارش معتبر می تواند به خریدار و فروشنده یاری کند تا بر روی یک قیمت منصفانه به توافق برسند.

کارشناسی ماشین و قیمت گذاری منصفانه تحت نظارت کارنامه

کارنامه به عنوان دستیار امن و معتمد در امر خرید و فروش خودروهای دست دوم، شامل یک تیم ماهر از کارشناسان و افراد زبده جهت کارشناسی، عیب یابی و قیمت گذاری خودرو می باشد.

کارشناسان کارنامه به طور مداوم مورد ارزیابی قرار می گیرند تا برترین عملکرد را در آنالیز یک خودرو داشته باشند. بعلاوه همانطور که قبل تر اشاره شد گزراش کارشناسی خودرو قبل از ارائه به متقاضی، به وسیله تیم مستقر در کارنامه مورد آنالیز قرار می گیرد تا کیفیت و اعتبار قابل اعتمادی داشته باشد.

بعلاوه اگر متقاضی احتیاج به دریافت یک بازه قیمتی منصفانه روی خودروی موردنظر داشته باشد، تیم قیمت گذاری بعد از آنالیز دقیق گزارش نهایی یک تخمین قیمت قابل استناد را به وی ارائه می نمایند.

کارشناسی 430 نقطه ای خودرو با ضمانت 100 میلیون تومانی در کارنامه

کارنامه هم اکنون به غیر از تهران، در پنج شهر دیگر یعنی رشت، شیراز، مشهد، اصفهان و کرج آماده خدمت رسانی به هم وطنان گرامی است.

آنالیز شرایط خودرو با ارزیابی بیش از 430 نقطه از ماشین در کارنامه انجام می گردد و گزارش نهایی علاوه بر نظارت تیم کارنامه، تا سقف 100 میلیون تومان تحت ضمانت قرار گرفته است.

برای مشاهده تعرفه کارشناسی خودروی موردنظر می توانید به سایت کارنامه مراجعه کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2091

به "کارشناسی 430 نقطه ای خودرو با ضمانت 100 میلیون تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی 430 نقطه ای خودرو با ضمانت 100 میلیون تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید