واکنش باشگاه پرسپولیس به ادعای سرمربی استقلال: مشکل از خودتان است

به گزارش مجله رویگری، خیلی ها برای مطرح شدن خودشان از پرسپولیس مایه می گذارند و می دانند چطور خودشان را بر سر زبان ها بیندازند اما این رفتارها نخ نما شده و دیگر جواب نمی دهد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به ادعای سرمربی استقلال: مشکل از خودتان است

واکنش باشگاه پرسپولیس به ادعای سرمربی استقلال

گفته های فرهاد مجیدی درباره قهرمانی پرسپولیس آنقدر برای قرمزها سنگین بود که نتوانستند آن را نشنیده بگیرند. سرمربی این روزهای استقلال از تلاش وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و همین طور معاون وزیر امور خارجه برای قهرمان کردن پرسپولیس گفته بود که ابتدا برانکو به او پاسخ داد، بعد ماهینی و حالا هم نوبت واکنش باشگاه پرسپولیس است.

واکنشی که از زبان پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه شنیدیم که می گفت: ما آنقدر بزرگ هستیم که نیاز نداریم خودمان را با سایر تیم ها مقایسه کنیم. اگر می بردیم، بقیه تیم ها می دویدند هم به ما نمی رسیدند. برای توجیه کردن نیازی نیست به دست و پای دیگران بیافتیم و تقصیرها را گردن دیگران بیندازیم. این حرف ها هم بهانه جویی ایشان است. جالب نیست بگوییم وزیر ورزش در نتیجه مسابقات دخالت می کند. واضح است که این حرف ها برای چه گفته می شود اما به نظر من آقایان باید ضعف هایشان را بپذیرند و خودشان را اصلاح کنند. خیلی ها برای مطرح شدن خودشان از پرسپولیس مایه می گذارند و می دانند چطور خودشان را بر سر زبان ها بیندازند اما این رفتارها نخ نما شده و دیگر جواب نمی دهد. در فوتبال امروز تیم ها باید در زمین نتیجه بگیرند.

به همین بهانه، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به داور بازی با ماشین سازی هم معترض شده است: پس از سرانجام بازی نتوانستیم جواب واضح و شفافی به ناداوری ها بدهیم اما بعد از اینکه فیلم بازی را دیدیم، فهمیدیم داوری چه بلایی سرمان آورده. داور برای ما پنالتی نگرفت و نتوانستیم در همین بازی مقابل چشم هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم. بر خلاف ادعای آقایانی که می خواهند ناکامی های خودشان را با متهم کردن پرسپولیس توجیه کنند، حتی یک اوت دستی هم به نفع ما گرفته نشده اما به راحتی حق مان را می خورند. وقتی کمیته داوران و کمیته انضباطی برخورد نمی کنند، طبیعی است که رفتارهای اشتباه آقایان هم ادامه داشته باشد.

11 - 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 147

به "واکنش باشگاه پرسپولیس به ادعای سرمربی استقلال: مشکل از خودتان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه پرسپولیس به ادعای سرمربی استقلال: مشکل از خودتان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید