ویژگی های منحصربه فرد تاریخی همدان حفظ گردد، آپارتمان 50 طبقه مناسب همدان نیست

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران: استاندار همدان گفت: شهر و استان همدان تاریخی است و ویژگی های منحصر به فردی دارد که باید آن را حفظ کرد، نباید با ساخت و سازهای اشتباه این ویژگی همدان را نابود کرد.

ویژگی های منحصربه فرد تاریخی همدان حفظ گردد، آپارتمان 50 طبقه مناسب همدان نیست

جهت دریافت خدمات مدل آلاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از همدان، علی محمد آزاد امروز در ستاد اجرائی توسعه معادن استان همدان اظهار کرد: اگر آپارتمان 50 طبقه می خواهیم، در شهر تهران فراوان است، چنین مجتمع هایی را در هر مکانی می توان احداث کرد، باید با داشتن نگاه همه جانبه حرکت کرد.

وی توضیح داد: مسئول گردشگری، معدن یا هر بخش دیگر نباید فقط به اداره و سازمان خود فکر کند، بلکه با نگاه همه جانبه باید فعالیت کنیم، همانطور که در بخش کشاورزی روی حفر چاه به قدری تاکید شد که امروز برای تامین آب شرب نیز مشکل به وجود آمده است، اگر نگاه همه جانبه وجود داشته باشد چنین مشکلاتی را نمی بینیم.

آزاد گفت: بعضی اقدامات اثرات و لطماتی دارد که در آینده مشاهده می گردد و با توجه به اینکه همه ما وظیفه داریم از آثار تاریخی و طبیعی این شهر حفاظت کنیم باید با دقت بیشتر و نگاه همه جانبه کار کرد.

موزه معدن در همدان راه اندازی می گردد

حقیقی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان همدان نیز از راه اندازی موزه معدن اطلاع داد و اظهار کرد: برای ساخت و راه اندازی این معدن مبلغ 20 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

وی اضافه کرد: موزه معدن در چهار بخش کانی ها و سنگ های همدان، آموزش، نمایش ماشین آلات و تجهیزات و تعبیه معادن رو باز و زیرزمینی طراحی شده و با توجه همدان پتانسیل بسیار مناسبی در بخش معدن دارد، مرکز تحقیقات معدن نیز راه اندازی می گردد.

وی گفت: ساخت سوئیت های اقامتی برای مسافرات و راه اندازی دومین مرکز تحقیقات معدن در کشور بخش دیگری از این موزه است و در صورت تامین اعتبار مراحل مطالعاتی آن شروع می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 669

به "ویژگی های منحصربه فرد تاریخی همدان حفظ گردد، آپارتمان 50 طبقه مناسب همدان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های منحصربه فرد تاریخی همدان حفظ گردد، آپارتمان 50 طبقه مناسب همدان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید