پسر حماسه ساز فوتبال ایران خداحافظی نکرده؛ قوچی راهی لیگ برتر می گردد

به گزارش مجله رویگری، تهران (پانا) - مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران فعلا قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارد و به نظر می رسد در جابجایی زمستانی به تیمی در فوتبال ایران خواهد پیوست.

پسر حماسه ساز فوتبال ایران خداحافظی نکرده؛ قوچی راهی لیگ برتر می گردد

در حالی که چند روز پیش سایت ترانسفرمارکت اعلام نموده بود که رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زوله هلند از فوتبال خداحافظی نموده است، اما پیگیری ها حکایت دیگری را بیان می نماید.

براساس اخبار رسیده، این مهاجم 34 ساله از فوتبال خداحافظی ننموده و فعلا هم قصد ندارد کفش هایش را آویزان کند و دلیل انتشار خبر بازنشستگی از سوی ترانسفرمارکت این است که قوچی فعلا قراردادی با تیمی امضا ننموده و همین عدم امضا قرارداد و بالا رفتن سن باعث شده تا این سایت معتبر به تحلیل اشتباه درباره قوچان نژاد بپردازد.

شنیده ها حاکی از این است که رضا قوچان نژاد قرار است به زودی راهی ایران شده و با تیمی ایرانی قرارداد امضا کند، اتفاقی که ممکن است در زمستان امسال رخ دهد تا حماسه ساز فوتبال ایران در راستا جام جهانی 2014، برای اولین بار فرصت حضور در باشگاهی ایرانی را پیدا کند و پس از آن شاید حداقل 2 فصل دیگر پرونده حضور او در فوتبال حرفه ای به عنوان بازیکن بسته گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1835

به "پسر حماسه ساز فوتبال ایران خداحافظی نکرده؛ قوچی راهی لیگ برتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر حماسه ساز فوتبال ایران خداحافظی نکرده؛ قوچی راهی لیگ برتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید