پیشنهاد چینی برای سرمربی سابق استقلال، استراماچونی به جای قطبی!

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، آندره استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که پیش از این گفته می شد از یک تیم قطری پیشنهاد دارد، در حال حاضر با یک پیشنهاد جدید روبرو شده است. باشگاه کانگژو چین میخواهد استراماچونی را به خدمت بگیرد و پیشنهاد عقد قرارداد را به این سرمربی ارائه نموده است.

پیشنهاد چینی برای سرمربی سابق استقلال، استراماچونی به جای قطبی!

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این پیشنهاد به استراماچونی، پای افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان را هم به ماجرا باز می نماید چرا که راهنمایی کانگژو بر عهده قطبی است و مدیران باشگاه در آستانه برکناری این مربی ایرانی هستند.

سایت کالچو مرکاتو ایتالیا در گزارشی در این ارتباط نوشت: همانطور که به شما گفته بودیم، یک ماه پیش آندره استراماچونی مربی ایتالیایی پیشنهاد را از لیگ قطر دریافت کرد و در حال ارزیابی آن است. در این میان اما تیم کانگژو چین هم به میدان آمد؛ تیمی که در پنج بازی نخست خود در لیگ چین صاحب سه تساوی و دو باخت شد و میخواهد با ارائه پیشنهاد به استراماچونی، سرمربی خود را تغییر بدهد. استراماچونی از نظر ورزشی تردیدی برای قبول این پیشنهاد ندارد اما قبل از تصمیم گیری می خواهد در خصوص آن فکر کند. از یک طرف قطری ها با او تماس گرفته اند و از سوی دیگر تیم کانگژو که در سال 2019 از لیگ دسته اول چین صعود کرد و سال گذشته در سوپر لیگ ماندنی شد. هدف کانگژو صعود به رده های بالای جدول است و برای این کار می خواهد پروژه خود را با این مربی ایتالیایی آغاز کند.

در ادامه این گزارش آمده است: چین اغلب بازار فوتبال ایران را رصد می نماید و کارهای بزرگی که استراماچونی روی نیمکت استقلال انجام داده است درهای یک تجربه جدید آسیایی را برای او باز نموده است؛ جایی که استراماچونی جایگزین یک مربی ایرانی دیگر می گردد: افشین قطبی.

این رسانه ایتالیایی گزارش خود درباره استراماچونی را به این شکل به سرانجام رسانده است: بین فردا و دوشنبه در چین پنجمین هفته لیگ به سرانجام می رسد و سپس تیم ها حدود یک ماه استراحت خواهند کرد. کانگژو می خواهد از تعطیلات برای تغییر سرمربی استفاده کند و پیشنهاد خود را به مربی ایتالیایی ارائه نموده است. از یک طرف پیشنهاد چین است و از طرف دیگر قطر.

به گزارش خبرنگاران، کانگژو این فصل به نام شیجیاژوانگ تغییر نام داده است. کانگژو فصل گذشته به لیگ دسته یک چین سقوط کرد اما به دلیل اینکه یک باشگاه دیگر نتوانست مجوز حضور در سوپرلیگ را به دست بیاورد، با نام و اسپانسر جدید (شیجیاژوانگ) به سوپرلیگ برگشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1529

به "پیشنهاد چینی برای سرمربی سابق استقلال، استراماچونی به جای قطبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد چینی برای سرمربی سابق استقلال، استراماچونی به جای قطبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید