منظره زیبای گوانجو در شب به همراه ویدیو

به گزارش مجله رویگری، دیدنی های گوانجو، چین

تا به حال نام گوانجو را شنیده اید؟ گوانجو یکی از قدیمی ترین و باستانی ترین شهرهای کشور چین است که جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی را در خود جای داده است. این شهر در سال های اخیر به یک شهر کاملا مدرن تبدیل شده و امروزه یکی از شاهراه های مالی کشور چین به شمار می رود. خبرنگاران امروز ویدیو گوانجو را برای شما آماده نموده است و می توانید منظره زیبای شهر گوانجو در شب را دیدن کنید.

منظره زیبای گوانجو در شب به همراه ویدیو

علاوه بر بخش های قدیمی شهر، قسمت های تازه و مدرن شهر با ساختمان های بلند و آسمان خراش های سر به فلک کشیده چهره ای تازه از گوانجو را به جهان نشان می دهد. در واقع، قسمت های مدرن گوانجو مقصد اصلی گردشگران خارجی است و مراکز خرید و سرگرمیی فراوانی در این قسمت ها وجود دارد. در گوانجو می توانید در رستوران های چینی انواع غذاهای چینی را امتحان کنید، در مراکز خرید مدرن و بزرگ این شهر خرید کنید و در مراکز سرگرمیی متعدد این شهر به سرگرمی و خوشگذرانی مشغول شوید. برج سر به فلک کشیده کانتون که به برج دیدبانی گوانجو معروفیت دارد تقریبا از همه جای شهر دیده می گردد و به خصوص در شب جلوه زیبایی دارد.

گوانجو شهری مدرن است که جاذبه های فراوانی برای گردشگران خارجی دارد. این شهر به ویژه در شب بسیار زیباست و نورپردازی های آسمان خراش ها و ساختمان های بلند و رفیع آن جلوه ای چشم نواز به این شهر می دهند. خبرنگاران شما را به تماشا این ویدئوی کوتاه از شهر گوانجو چین دعوت می نماید.

ویدیو از گوانجو در چین

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2217

به "منظره زیبای گوانجو در شب به همراه ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظره زیبای گوانجو در شب به همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید