گواردیولا: آرتتا مربی باهوشی است، انتظار نداشتم تیمم اینقدر ثبات داشته باشد

به گزارش مجله رویگری، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی تیمش در خانه آرسنال به تمجید از دستیار سابق خود که هدایت توپچی ها را برعهده دارد، پرداخت.

گواردیولا: آرتتا مربی باهوشی است، انتظار نداشتم تیمم اینقدر ثبات داشته باشد

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه آرسنال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس که حاشیه امنیت 10 امتیازی سیتی در صدر جدول رده بندی را حفظ کرد، به خبرنگاران گفت: واقعاً بازی سختی بود. بازیکنانی را که معمولاً با آنها به میدان می رویم، برای این بازی در اختیار نداشتیم تا برنامه همیشگی بازی مان را پیاده و موقعیت سازی کنیم، چرا که میکل (آرتتا سرمربی آرسنال) بسیار باهوش است و در آنالیزها به بازیکنانش می گوید چطور بازیکنان تیمی مثل ما را نفر به نفر کنترل کنند. پیدا کردن بازیکنانی بهتر از آنهایی که به میدان رفتند برای قرار دادن در خط حمله واقعاً سخت بود، اما ما بار دیگر باثبات بازی کردیم. باز هم شروع مان در 15 تا 20 دقیقه ابتدایی مسابقه استثنایی بود. بعد از آن اما حریف از ما بهتر شد. ما هم دیگر نتوانستیم پرس و حفظ توپ کنیم و آنها نیز البته موقعیت های زیادی نداشتند، اما سانترهایی رد و بدل شد.

گواردیولا اضافه کرد: بابت کسب سه امتیاز بسیار خوشحالم، چون در ورزشگاه امارات و در خانه آرسنال به دست آمد و من هم میکل را می شناسم و می دانم که تیم او چقدر خوب بازی می کند.

سیتی که با توجه به حاشیه امنیتش در صدر جدول به عنوان بخت اصلی قهرمانی معرفی می شود، با غلبه بر آرسنال سیزدهمین برد متوالی اش را در لیگ برتر کسب کرد و رکوردی تحسین برانگیز را به ثبت رساند. گواردیولا اما معتقد است که تیمش انتها در ادامه مسابقات امتیاز از دست خواهد داد.

وی گفت: بالاخره این رکورد یک روز شکسته خواهد شد و ما یک روز می بازیم. پس تنها فکر کردن به بازی بعد تنها رمز موفقیت ماست. راستش من تعجب می کنم که در اوضاع و احوال فعلی جهان که همه تحت فشار هستند و تمام تیم های لیگ هم امتیاز از دست می دهند، چگونه ما طی دو ماه گذشته باثبات بازی کرده ایم. من واقعاً انتظارش را نداشتم. فراموش نمی کنیم که ما در آنفیلد، در خانه تاتنهام، در خانه اورتون و اینجا در ورزشگاه امارات چند بازی خارج از خانه مهم را بردیم و من بابت این موضوع بسیار خوشحالم. مردم درباره رکورد ما صحبت می کنند، اما برای رسیدن به چنین رکوردهایی شما باید چنین بازی هایی را بارها و بارها ببرید و فقط بردن سه چهار بازی ملاک نیست، چون چنین چیزی امکان ندارد. اگر ما نتوانستیم در بازی مقابل آرسنال بهتر از این بازی کنیم به خاطر کیفیت بالای بازی حریف بود، نه به این دلیل که ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1412

به "گواردیولا: آرتتا مربی باهوشی است، انتظار نداشتم تیمم اینقدر ثبات داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: آرتتا مربی باهوشی است، انتظار نداشتم تیمم اینقدر ثبات داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید