One UI 6 Watch با هوش مصنوعی راهی ساعت های سامسونگ می گردد

به گزارش مجله رویگری، کمپانی سامسونگ امروز اظهار داشت که با عرضه به روزرسانی تازه رابط کاربری One UI 6 Watch، قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی را به ساعت های هوشمند گلکسی واچ اضافه می نماید. سامسونگ می گوید هوش مصنوعی گلکسی به این پلتفرم یاری خواهد نمود تا تحلیل های جامع تری از شرایط سلامتی در اختیار کاربر قرار دهد و با تشویق های انگیزشی به بهبود سلامت روزانه او یاری کند.

One UI 6 Watch با هوش مصنوعی راهی ساعت های سامسونگ می گردد

قابلیت تازه Energy Score به شما یاری می نماید تا با آنالیز ترکیبی معیارهای سلامتی شخصی از جمله میانگین و ثبات زمان خواب، ثبات زمان بیداری، الگوی خواب، فعالیت روز قبل، ضربان قلب هنگام خواب و نوسان ضربان قلب، درک بهتری از شرایط روزانه خود داشته باشید. این قابلیت شباهت زیادی به Body Battery گارمین دارد، اما خوشبختانه شاهد توسعه این ویژگی به پلتفرم دیگری هستیم. بعلاوه Wellness Tips بر اساس هدفی که برای خود معین نموده اید، به شما بینش، نکات انگیزشی و هدایت ارائه می دهد.

علاوه بر این ویژگی های تازه، به روزرسانی One UI 6 Watch الگوریتم های سلامتی بهبودیافته و ابزارهای ردیابی پیشرفته تری را به همراه خواهد آورد که در ترکیب با هوش مصنوعی، بینش های جامع تر، شخصی سازی شده و قابل اجرا را ارائه می دهند. الگوریتم هوش مصنوعی خواب برای ارائه بینش های عمیق تر در خصوص خواب بهبود خواهد یافت، در حالی که شاخص های خواب تازه برای بینش های خواب به شما تجزیه و تحلیل دقیق تر و دقیق تری از کیفیت خواب ارائه می دهد تا بتوانید عادت های بهتری را ایجاد کنید. معیارهای اضافه شده علاوه بر معیارهای قبلی مانند ساعات خرخر، سطح اکسیژن خون و چرخه خواب، شامل حرکت در هنگام خواب، تأخیر خواب، ضربان قلب و ضربان تنفس در طول خواب است.

بعلاوه برای دویدن، معیارهای تازهی برای منطقه ضربان قلب آستانه هوازی / آستانه بی هوازی و برای دوچرخه سواران، معیارهای توان آستانه عملکردی وجود خواهد داشت. قابلیت تازه روتین تمرینی نیز تمرینات مختلف را برای یک برنامه تمرینی شخصی سازی شده ترکیب می نماید و به طور یکپارچه و بدون توقف به تمرین بعدی منتقل می گردد.

در همین زمینه، جونهو پارک، رییس تیم برنامه ریزی زیست بوم گلکسی، گفته: با توسعه قدرت هوش مصنوعی گلکسی در سراسر زیست بوم خود، در پی باز کردن امکانات کاملاً تازه با تجربیات بهینه سازی شده و متصل هستیم که به کاربران شخصی سازی و هوشمندی بیشتری ارائه می دهد. معرفی هوش مصنوعی گلکسی به گلکسی واچ تنها شروع این فرآیند است و ما مشتاق هستیم تا به زودی ادغام های بیشتری را در کل سبد محصولات گلکسی خود به نمایش بگذاریم.

سامسونگ اعلام نموده که One UI 6 Watch تا خاتمه امسال میلادی برای ساعت های گلکسی واچ 4، واچ 4 کلاسیک، واچ 5، واچ 5 پرو، واچ 6 و واچ 6 کلاسیک ارائه خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 خرداد 1403 بروزرسانی: 9 خرداد 1403 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2205

به "One UI 6 Watch با هوش مصنوعی راهی ساعت های سامسونگ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "One UI 6 Watch با هوش مصنوعی راهی ساعت های سامسونگ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید