آزاد سازی 9 روستای جمهوری آذربایجان ، باکو در مناطق آزاد شده قره باغ فرمانداری نظامی بنا می نماید

به گزارش مجله رویگری، رئیس جمهوری آذربایجان از آزادسازی 9 روستای دیگر این کشور از اشغال ارمنستان اطلاع داد.

آزاد سازی 9 روستای جمهوری آذربایجان ، باکو در مناطق آزاد شده قره باغ فرمانداری نظامی بنا می نماید

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان در پیغام توئیتری از آزادسازی چهار روستای شهر جبرائیل، دو روستای شهر زنگیلان و سه روستای شهر قبادلی توسط ارتش جمهوری آذربایجان از اشغال ارمنستان اطلاع داد.

باکو در مناطق آزاد شده قره باغ فرمانداری نظامی بنا می نماید

-

الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان به تازگی فرمان سازماندهی و تاسیس فرمانداری های نظامی موقت در مناطق آزاد شده این کشور در قره باغ صادر کرد .

بر اساس فرمان علی اف در سرزمین های آزاد شده قره باغ مطابق با تقسیمات اداری و ارضی جمهوری آذربایجان فرمانداری های نظامی موقت تاسیس می گردد که امور اداری هر شهرستان را برعهده خواهند داشت.

طبق این فرمان ، وزارت کشور جمهوری آذربایجان موظف است فرمانداران نظامی موقت هر شهرستان ازاد شده را منصوب و شرایط لازم برای فعالیت فرمانداری های نظامی موقت در این سرزمین ها را فراهم کند .

همچنین فرمانداری های نظامی موقت موظف هستند فعالیت خود را با وزارت دفاع و نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان هماهنگ نمایند.

در فرمانداری های نظامی موقت ستادهای عملیاتی متشکل از نمایندگان سرویس امنیت دولتی ، وزارت حوادث غیرمترقبه ، وزارتخانه های اقتصاد ، کشاورزی ، دارایی ، راه ، فرهنگ و دیگر نمهادهای دولتی فعال خواهد بود.

فرمانداری های نظامی موقت حفاظت واحد های دولتی و مالی دارای اهمیت خاص ، زیرساخت های حمل و نقل و مخابرات، شبکه های انرژی ، سد ها و دیگر واحد های مالی استراتژِیک و نیز بر قراری نظم و امنیت عمومی در شهرستان های آزاد شده را برعهده خواهند داشت .

یکی از وظایف عمده فرمانداری های نظامی موقت در همکاری با سرویس امنیت دولتی ، اجرای اقدامات لازم برای جلوگیری از ترور ، فعالیت های جاسوسی ، خرابکاری و دیگر اقدامات غیر قانونی که علیه دولت جمهوری اذربایجان می باشد ، خواهد بود .

بنا به فرمان رییس جمهوری آذربایجان وزارتخانه های کشور و دفاع این کشور موظف به اعمال مقررات ویژه ورود و خروج از مناطق آزاد شده قره باغ شدند .

درگیری های نظامی میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان ششم مهر ماه گذشته شروع شده و با وجود اعلام سه بار آتش بس با مساعدت میانجیگران بین المللی ، درگیری های شدید میان طرفین همچنان ادامه دارد .

جمهوری آذربایجان اعلام نمود تا کنون چند شهرستان از جمله فضولی ، جبراییل ، زنگیلان ، قبادلی و هادروت را از اشغال نیروهای ارمنی در قره باغ آزاد نموده است .،صداوسیما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1140

به "آزاد سازی 9 روستای جمهوری آذربایجان ، باکو در مناطق آزاد شده قره باغ فرمانداری نظامی بنا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزاد سازی 9 روستای جمهوری آذربایجان ، باکو در مناطق آزاد شده قره باغ فرمانداری نظامی بنا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید