آشنایی با تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پاریس

به گزارش مجله رویگری، این موضوع پوشیده نیست که ما پاریس را دوست داریم. هر بار که به پایتخت فرانسه می رویم، یک چیز کاملا جدید و جاذبه ای تازه را کشف می کنیم که ما را بیشتر از آنکه حدس بزنیم، شگفت زده می نماید. چه گوشه ساکت یک کافه یا یک بوتیک شیک و چه یک نمایش هیجان انگیز باشد، تجربه های خاص در این منطقه محدودیت نمی شناسند. با ما در مقاله معروف ترین جاذبه های گردشگری پاریس همراه شوید تا شما را با تعدادی از برترین جاهای دیدنی پاریس آشنا کنیم. قطعا، تور مجازی دیدنی های معروف پاریس برایتان جذاب خواهد بود.

آشنایی با تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پاریس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

فهرست مطالب

برج ایفلکلیسای نوتردامموزه لوورکاتاکومب پاریسدیزنی لندکاخ ورسایکلیسای ساکر کورطاق پیروزی

برج ایفل

بی شک، لیست دیدنی های معروف پاریس بدون برج ایفل کامل نیست! چه آن را دوست داشته باشید یا نه، هیچ سفری به پاریس بدون بازدید از این علامت برجسته کامل نیست. شما می توانید یک بلیط بدون نوبت بخرید یا از پایین از دیدنش لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدبرج ایفل پاریس | نمادی از شهر هنر و مد در فرانسه

کلیسای نوتردام

قدمت کلیسای نوتردام به 1163 برمی شود. بیش از اینکه فقط خانه کوازیمودو باشد، یکی از بهترین نمونه های معماری گوتیک فرانسه بشمار می رود. در این مورد از برترین جاهای دیدنی پاریس از تماشای مجسمه های عجیب شگفت زده می شوید.

بیشتر بخوانیدکلیسای نوتردام پاریس، زیبایی منحصر بفرد در قلب پاریس

موزه لوور

حتی اگر از موزه ها یا هنر خوشتان نمی آید، لوور موزه ای است که ارزش وقت گذاشتن را دارد. با داشتن بیش از یک میلیون اثر هنری، تمایل دارید وقت زیادی را صرف کنید تا کاملا از آثار مهم به نمایش گذاشته شده لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدموزه لوور | عظیم ترین و پربازدیدترین موزه جهان در پاریس

کاتاکومب پاریس

با اینکه کمی ترسناک است، ولی کاتاکومب پاریس یکی از جاهایی بوده که حتما باید ببینید. این دخمه پر پیچ و خم در زیر شهر که شبکه ای 70 مایلی از غارها، تونلها و معادن بوده، پر از جمجمه و استخوانهای 6 میلیون مرده هست.

دیزنی لند

اگر هنوز جادوی دیزنی لند را تجربه ننموده اید، پاریس یک مکان عالی برای قدم گذاشتن به جهانی دیزنی است. ترنهای هوایی هیجان انگیز و شخصیتهای دوران کودکی که در این پارک زنده شده اند، خارق العاده هستند. چیزی که احتیاج دارید، یک بلیط یک روزه است.

کاخ ورسای

باغهای اطراف کاخ ورسای را کاوش کنید. در دیوان که زمانی مرکز قدرت سیاسی فرانسه بود، گردش نموده و سالن جذاب آینه ها را نباید فراموش کنید؛ جایی که نه تنها پادشاه لویی چهاردهم از میهمانان خود پذیرایی می کرد، بلکه هر حرکت آنها هزاران بار در طول سالن منعکس می شد.

بیشتر بخوانیدکاخ ورسای فرانسه، عظیم ترین کاخ جهان |یکی از کاخ های سلطنتی جهان

کلیسای ساکر کور

این کلیسای کاتولیک رومی در نوک مونمارتر، بالاترین نقطه شهر قرار گرفته و عظیمی کلیسا و مناظر پاریس از بالای تپه حیرت آور هستند.

طاق پیروزی

طاق پیروزی یک بنای تاریخی بوده که به افتخار ناپلئون بناپارت بنا شد. اگر خواستید به بالای یک بنای تاریخی بروید، تراس طاق که دارای منظره وسیع و پانورامیک است، بهترین انتخاب خواهد بود. از اینجا می توانید منظره برج ایفل، بلوارهای عظیم و طراحی منحصر بفرد شهر را ببینید.

در ادامه بخوانیدجاذبه های گردشگری پاریس | آنچه باید در پاریس انجام دهیدمنبع: همگردی
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1075

به "آشنایی با تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید