آماده سازی 48 مدرسه در خرمشهر برای نوروز 98

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، ناصر علی فر عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها و تسهیل سفرهای نوروزی در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: سال جاری در خرمشهر 48 مدرسه در دو دسته درجه یک و دو برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

آماده سازی 48 مدرسه در خرمشهر برای نوروز 98

وی اضافه نمود: از 48 مدرسه 30 مدرسه با ظرفیت 217 در دسته درجه یک و 18 مدرسه که شامل 124 کلاس است در دسته درجه دو هستند.

مسئول کمیته اسکان مسافران نوروزی خرمشهر با بیان اینکه امکانات مدارس در حال آنالیز و کمبودها در حال برطرف است، اضافه نمود: 22 اسفند تجهیزات شامل کولر، یخچال، پتو و فرش میان مدارس توزیع خواهد شد.

وی به کمبودهای محل های اقامتی پیش بینی شده نیز اشاره نمود و گفت: کمبودهای وجود دارد که با میراث فرهنگی به عنوان دبیر و منطقه آزاد اروند در مورد برطرف آنها مکاتبه شده است.

علی فر آمار مسافرانی که از اماکن اقامتی آموزش و پرورش در سال گذشته استفاده نموده اند را 40 هزار نفر اعلام نمود و اضافه نمود: از این تعداد 20 هزار نفر مردم عادی و 20 هزار نفر کاروان های راهیان نور بودند که با پیش بینی افزایش شمار مسافران در سال 98 امکانات بیشتری نیز مورد احتیاج است.

رئیس آموزش و پرورش خرمشهر از دستگاه ها خواست برای تامین اقلامی همچون مواد بهداشتی، پتو و کیسه های زباله با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، کوروش مودت سرپرست فرمانداری خرمشهر نیز علاوه بر 48 مدرسه خرمشهر از آماده سازی شش مدرسه در مینوشهر برای نوروز 98 اطلاع داد و از رئیس آموزش و پرورش خرمشهر خواست حدود 10 مدرسه دیگر در سطح درجه سه را نیز برای مواقع بحرانی همچون بارندگی آماده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 106

به "آماده سازی 48 مدرسه در خرمشهر برای نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی 48 مدرسه در خرمشهر برای نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید