آمارهای کرونایی وزارت بهداشت مشکل دارد؟

به گزارش مجله رویگری، وزارت بهداشت هر روز آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، بهبود یافتگان و فوتی های ناشی از این ویروس را منتشر می کند اما این آمارها مشکل دارد.

آمارهای کرونایی وزارت بهداشت مشکل دارد؟

به گزارش خبرنگاران، آمارهای وزارت بهداشت در خصوص شرایط کرونا به گونه ای است که سخت می توان آن را پذیرفت. نظر می رسد یک جای کار می لنگد.

  • جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در ایران؛ 54 فوتی در 24 ساعت | آمار کرونایی ها به تفکیک هر استان

به عنوان نمونه به گیلان اشاره می کنیم. نمایندگان این استان فریادشان به آسمان بلند است. فرقی نمی کند نماینده رودسر و املش باشد یا رشت. واژگانی که به کار می برند بحران، فاجعه، و امثال آن است.

نمایندگان از شهر زیبای رشت و الزام قرنطینه کامل آن می گویند. آنها از خستگی سخت کادر درمانی می گویند. آنها از ضرورت حضور مجموعه ای دیگر از کادر پزشکی کشور به گیلان برای کمک به همکارانشان در این خطه سخن می گویند.

این توصیف ها را کنار آمار بگذارید. آمار وزارت بهداشت می گوید در کل گیلان 524 نفر مبتلا به کرونا هستند. آیا این فریادها برای 524 بیمار است. کمبود امکانات، جا برای نگهداری، تقاضای بیمارستان صحرایی و مانند آن برای 524 نفر است.

  • اولویت اصلی دستگاه های اجرایی در گیلان چیست؟
  • لزوم اعمال فوری قرنطینه در استان بحران زده گیلان

بگذارید نمونه دیگری را مثال بزنیم. فیلمی که در ذیل می بیند مربوط به صدا و سیمای کاشان است. در اینجا گفته می شود که فقط در کاشان و آران 88 نفر فوت شده اند و 1056 نفر مبتلا هستند

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

استان کاشان یکی از شهرهای استان اصفهان است. آنوقت آمار رسمی وزارت بهداشت در خصوص استان اصفهان عدد 617 نفر مبتلا را نشان می دهد.

اینها فقط دو نمونه است.

فردی می گفت شاید عقل نداشته باشم که بفهمم اما چشم دارم که ببینم. این موضوع برای ما که ساکن پایتخت هستیم صدق می کند. آمار شما در خصوص تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در تهران عدد 2114 نفر را نشان می دهد اما شواهد موجود از بیمارستان های درگیر این بیماری چیز دیگری را به تماشا می گذارد.

این آمارها را باید هر چه زودتر اصلاح کرد. آزموده را آزمودن خطاست

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 764

به "آمارهای کرونایی وزارت بهداشت مشکل دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمارهای کرونایی وزارت بهداشت مشکل دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید