اشکان بروج، دبیر کارگروه استارت آپ های گردشگری شد

به گزارش مجله رویگری، رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی ایران طی حکمی اشکان بروج را به عنوان دبیر کارگروه استارت آپ های گردشگری این تشکل منصوب کرد.

اشکان بروج، دبیر کارگروه استارت آپ های گردشگری شد

به گزارش خبرنگاران، در نامه انتصاب اشکان بروج به سمت دبیری کارگروه استارت آپ های گردشگری جامعه گردشگری الکترونیکی ایران که به امضای حسن انصاری رئیس این تشکل رسیده، آمده است: احتراما با عنایت به تاثیر شگرف فناوری های دیجیتال در توسعه گردشگری و با عنایت به شعار امسال سازمان جهانی گردشگری (گردشگری و تحول دیجیتالی) و ضرورت توجه ویژه کلیه بخش های صنعت گردشگری به شعار یاد شده و نظر به تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه گردشگری الکترونیکی، مسئولیت دبیر کارگروه استارتاپ های نوپای گردشگری به جنابعالی متحول می گردد. امید است با دعوت علاقه مندان و دانش پژوهان و موسسان استارت آپ های نوپا در صنعت گردشگری در راستای حمایت و هم افزایی و معرفی ظرفیت های ایجاد شده به سرمایه گذاران و فعالان صنعت گردشگری با همکاری اعضای محترم جامعه گردشگری الکترونیکی ایران و کارگروه های جامعه، پیروز باشید.

اشکان بروج دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت جهان گردی از دانشگاه علامه طباطبایی و از چهره های شناخته شده در حوزه آموزش های مرتبط با صنعت گردشگری است . در کارنامه وی سوابقی همچون طراحی و اجرای دوره های رسمی کارشناسی گردشگری الکترونیک، مشاور جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران، مدیریت دپارتمان گردشگری الکترونیک آزمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک)،عضویت هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان ایران، کارشناس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استاندارد سازی وب سایت های تخصصی گردشگری ایران و ... به چشم می خورد.

منبع: همگردی
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2099

به "اشکان بروج، دبیر کارگروه استارت آپ های گردشگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکان بروج، دبیر کارگروه استارت آپ های گردشگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید