انتظار داشتم همه هیات ها به مجمع بیایند، امیدوارم المپیک لغو نشود

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، احسان حدادی نماینده ورزشکاران مرد در مجمع دوومیدانی پس از انتها انتخابات گفت: من از اینکه رئیس فدراسیون دوومیدانی معین شد خرسند هستم. داوری با 20 رای رئیس فدراسیون شد و انتخابات خوبی بود. بیشتر روسای هیات ها شرکت کردند. نظر جمع محترم است و باید به این نظر احترام بگذاریم. آقای کیهانی مجمع را ترک کرد و ایشان هم دلایلی داشت که به خودش ارتباط دارد اما من از روسای هیات ها توقع داشتم که همه در مجمع حضور داشته باشند چون حضور آنها نشان می دهد که دل روسای هیات ها برای دوومیدانی می سوزد و به همین دلیل ورود می نمایند. ویروس کرونا که هیچ اگر هزار مریضی دیگر هم بود قطعا باید شرکت نمایند چون قرار بود سرنوشت یک فدراسیونی که مدال المپیک کسب نموده است،معین گردد. قطعا اگر در دوومیدانی مدال کسب کنیم دل مردم ایران خیلی شاد می گردد.

انتظار داشتم همه هیات ها به مجمع بیایند، امیدوارم المپیک لغو نشود

وی ادامه داد: متاسفانه یکسری روسای هیات ها به هر دلیلی شرکت نکردند اما می توانستند رای خود را اعلام نمایند. برای آقای داوری در چهارسالی که رئیس هستند آرزوی پیروزیت دارم و به آقای کیهانی خدا قوت و خسته نباشید می گویم. از آقای عرب و وزارت ورزش تشکر می کنم که انتخابات را با این شرایط سخت برگزار کرد. علاوه بر این از کمیته ملی المپیک، آقای عرب و تمامی اعضایی که حضور داشتند هم تشکر می کنم. تمام سعی و تلاشم را می کنم تا در المپیک 2020 روی سکو باشم و مدال بگیرم.

حدادی در خصوص شرایط سخت تمریناتش گفت: شرایط در کل کشور به این صورت است. در جزیزه کیش تمرین می کردم که پروازهای کیش محدود شده است، شرایط اردوهای برون مرزی فعلا معین نیست و اتفاقی است که در کل دنیا افتاده و نمی توانیم در این مورد تصمیم بگیریم به همین خاطر صبر می کنیم و تمریناتم را انجام می دهم. به دلیل شرایط کشور تمرینات بدنسازی ام را در منزل انجام می دهم و دیروز با توکلی در منزل تمرینات سختی انجام دادم. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد و کل کاروان المپیک ایران پیروز گردد.

وی در خصوص احتمال تعویق المپیک 202 به دلیل شیوع کرونا گفت: از خودم انتظار دارم که بهترین نتیجه را بگیرم و روی سکوی المپیک بروم. هفت نفر در دنیا هستیم که تقریبا رکوردهایمان در یک حد و بین 65 تا 67 است که 67 هم طلای قهرمانی دنیا را به دست آورد. هر کسی که بهتر تمرین کند بهترین نتیجه را می گیرد. ورزشکاران هر روز تمرین می نمایند و حتی رقبای خودم. هیچ کس به دلیل کرونا یا احتمال لغو المپیک تمرینش را کنسل نکرده است. مثل اینکه قانون المپیک به این صورت است که نمی توانند زمان آن را تغییر بدهند و به چهار سال بعد موکول می گردد. امیدوارم المپیک کنسل نگردد چون ممکن است چهار سال بعد به سن من نخورد. اگر مسئله ای پیش نیاید و هزاران ورزشکاری که در سراسر دنیا تمرین می نمایند بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 761

به "انتظار داشتم همه هیات ها به مجمع بیایند، امیدوارم المپیک لغو نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار داشتم همه هیات ها به مجمع بیایند، امیدوارم المپیک لغو نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید