انسداد 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی

به گزارش مجله رویگری، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج، گفت: در حال حاضر تردد در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در راستا رفت و برگشت روان است.

انسداد 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا در تبادل نظر با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده ها ، گفت: طبق اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در جهت رفت و برگشت روان است.

محرابی نیا اضافه نمود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است.

وی اعلام کرد: در محورهای شمالی مداخلات جوی خاصی نداریم.

کمترین ترافیک جاده ها بین ساعات 4 تا 5

وی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2255 دستگاه ترددشمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در جاده ها نسبت به روز قبل 1.2 درصد کاهش دارد، در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

انسداد 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: در حال حاضر محور سی سخت-پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور خرم آباد-پل دختر در استان لرستان، محور فرعی شمشک-دیزین و جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

وی با بیان اینکه جاده رامیان-اولنگ-شاهرود نیز مسدود است، گفت: همچنین محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 مسدود است و تردد از جهت جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می گردد.

آزادراه کرج-تهران پرترافیک ترین جاده کشور

محرابی نیا اعلام کرد: در آزادراه کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه تهران-کرج در شبانه روز گذشته بیشترین تردد ثبت شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 944

به "انسداد 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید