انگلیس دارای بیشترین قربانیان کرونا در قاره اروپا

به گزارش مجله رویگری، شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در انگلیس به 40 هزار تن رسیده که بیشترین آمار قربانیان این بیماری در قاره اروپا را به خود اختصاص داده است.

انگلیس دارای بیشترین قربانیان کرونا در قاره اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس آخرین آمار رسمی تعداد کل قربانیان کرونا در انگلیس در حال حاضر به بیش از 40 هزار تن رسیده است که بیشترین آمار جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در اروپا را به خود اختصاص می دهد.

این آمار سؤالات بسیاری را در خصوص نحوه برخورد بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در مقابله با ویروس همه گیر کرونا مطرح می نماید.

آمارهای رسمی منتشر شده از سوی دفاتر آمار ملی انگلیس و ولز تا تاریخ 3 مه نشان دهنده 38 هزار و 289 فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور بوده است.

بر اساس آخرین آمار از آن موقع به بعد حداقل 2 هزار و 251 تن در بیمارستان های انگلیس جان خود را از دست داده اند که شمار جان باختگان کرونا را در روز سه شنبه به بیش از 40 هزار نفر رسانده است.

در ماه مارس، مشاور ارشد علمی بریتانیا اعلام نموده بود که اگر شمار قربانیان کرونا در کشور را زیر 20 هزار نفر کنترل نمایند، نتیجه بدست آمده مناسب و قابل قبول خواهد بود. این در حالی است که در ماه آوریل اعلام شد که بدترین سناریوی دولت انگلیس رسیدن میزان تلفات کرونا به 50 هزار نفر است که با این فرایند افزایش جان باختگان در انگلیس دور از ذهن نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 916

به "انگلیس دارای بیشترین قربانیان کرونا در قاره اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس دارای بیشترین قربانیان کرونا در قاره اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید