با اسکوتر زیرآبی به عمق دریا بروید

به گزارش مجله رویگری، یک شرکت تجاری از تولید اسکوتر زیرآبی خبر داده که افرادی که غواصی و شنا بلد نیستند با استفاده از آن می توانند در عمق دریاها حرکت کنند.

با اسکوتر زیرآبی به عمق دریا بروید

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت جنینو از تولید یک اسکوتر زیرآبی به نام اس 2 خبر داده که نسل جدیدی از اسکوترهای زیرآبی این شرکت محسوب می شود و به راحتی افراد را به دنبال خود در زیر آب می کشاند.

سرعت حرکت افراد در زیر آب با استفاده از این اسکوتر به 4.3 کیلومتر در ساعت می رسد و با استفاده از آن می توان تا عمق سی متری آب پایین رفت، حداکثر مدت زمان استفاده از اسکوتر یادشده در زیر آب 60 دقیقه است.

تامین انرژی این اسکوتر با استفاده از دو موتور 350 واتی صورت می گیرد و مجموع قدرت رانش آن به ده کیلوگرم می رسد، تنظیم سرعت اسکوتر یادشده در دو حالت کند و تند صورت می گیرد.

فشرده بودن مزیت دیگر این اسکوتر است که ابعاد آن به اندازه یک لپ تاپ مک بوک 15 اینچی است. کنترل اسکوتر یادشده با استفاده از یک اپلیکیشن تلفن همراه صورت می گیرد و از این طریق می توان سرعت، عمق حرکت، مسافت طی شده و غیره را کنترل کرد و از میزان شارژ باتری آن مطلع شد، محصول یادشده در فوریه سال 2020 به بازار می آید و قیمت آن 299 دلار است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 621

به "با اسکوتر زیرآبی به عمق دریا بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اسکوتر زیرآبی به عمق دریا بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید