بختیاری زاده: می خواهیم فرایند خوب مان را تداوم ببخشیم

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنانم دوست دارند، خوب بودن چند هفته اخیر را تداوم بدهند.

بختیاری زاده: می خواهیم فرایند خوب مان را تداوم ببخشیم

سهراب بختیاری زاده در مورد ملاقات تیمش با ماشین سازی تبریز از سری رقابت های هفته هفتم لیگ دسته اول باشگاه های کشور، اظهارکرد: بازی با ماشین سازی برای ما مهم است و نمی خواهیم به هیچ عنوان هیچ بازی را از دست بدهیم. فرقی برای ما ندارد که حریف در چه شرایطی قرار گرفته است و در جدول جایگاهش کجا است. رفتار حرفه ایی می طلبد که به همه تیم ها با احترام نگاه کنیم

به گزارش خبرنگاران، وی در ادامه گفت: درست است تیم حریف مشکلاتی دارند ولی همین تیم در ملاقات برابر مس در کرمان توانسته یک امتیاز کسب کند و این نشان می دهد که بازیکنان این تیم جوان هستند و انگیزه دارند و اگر خدایی ناکرده بازیکنانم تمرکز نداشته باشند و تیم حریف را دست کم بگیرند و از قبل خودمان را برنده بدانیم این می تواند برای ما فاجعه بار باشد .

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: به امید خدا با تمام وجود و با تمرکز کامل در پی این هستیم که ان شاءالله کیفیت خوب خودمان را اول در طول 90 دقیقه این ملاقات نشان دهیم. در پی کسب امتیاز هستیم و ان شاءالله اگر پیروز رقابت باشیم که این خیلی عالی است و خوب بودن مان در این چند هفته را تداوم می دهیم و این چیزی است که با تمام وجود به دنبالش هستیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانم همه آماده هستند و خدا را شکر مشکل خاصی نداریم، گفت: چیزی که برای مجموعه و بازیکنان تیمم خیلی اهمیت دارد این است که بازیکنانم دوست دارند، خوب بودن چند هفته اخیر را تداوم بدهند و یک ریتم خیلی خوب داشته باشند تا بتوانیم هفته به هفته برترین باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1801

به "بختیاری زاده: می خواهیم فرایند خوب مان را تداوم ببخشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: می خواهیم فرایند خوب مان را تداوم ببخشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید