آنالیز اجرای توافقنامه آتش&zwnjبس قره&zwnjباغ توسط لاوروف و همتای جمهوری آذربایجانی

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران : وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای جمهوری آذربایجان به آنالیز راه‌های فرایند اجرای توافقنامه سه جانبه منعقد شده در نهم نوامبر پرداخت.

آنالیز اجرای توافقنامه آتش&zwnjبس قره&zwnjباغ توسط لاوروف و همتای جمهوری آذربایجانی

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سایت شبکه روسیا الیوم اعلام نمود، وزارت خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای جمهوری آذربایجان به آنالیز راه‌های فرایند اجرای توافقنامه سه جانبه منعقد شده در نهم نوامبر پرداخت که از سوی رئیس‌جمهوری روسیه، همتای آذربایجانی و نخست وزیر ارمنستان در مورد توقف درگیری‌ها در منطقه قره‌باغ به امضا رسید.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است، این رایزنی‌ها به خصوص درباره تعامل دو طرف درگیری‌ با نیروهای صلح‌بان بود که در منطقه مستقر شدند تا بر اجرای فرایند آتش‌بس براساس توافقنامه سه‌جانبه نظارت نمایند و دو طرف به آنالیز مسائل مربوط به همکاری بین‌المللی و مسائل جدا از دستورکارهای بین‌المللی پرداختند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1213

به "آنالیز اجرای توافقنامه آتش&zwnjبس قره&zwnjباغ توسط لاوروف و همتای جمهوری آذربایجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز اجرای توافقنامه آتش&zwnjبس قره&zwnjباغ توسط لاوروف و همتای جمهوری آذربایجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید