بهترین رستوران های مکزیکی تهران ، چشیدن طعم متفاوتی از غذاهای ملل

به گزارش مجله رویگری، در اینکه می خواهیم در این مطلب توجه شما را به سوی بهترین رستوران های مکزیکی تهران جلب کنیم، هیچ شک و تردیدی نیست، اما یادتان باشد صرفا با شنیدن نام غذاهای مکزیکی نباید در ذهنتان خوراکی هایی با مزه های بسیار تند و وحشتناک را تداعی کنید! همانطور که می دانید امروزه در معروف ترین رستوران های مکزیکی تهران، غذاهای مکزیکی از مزه های بسیار تند و تیزی برخوردار هستند که البته امروزه با منعطف شدن فرهنگ آشپزی این کشور در سرتاسر این کره خاکی، شما علاقمندان به میل یک وعده غذای اصیل مکزیکی می توانید با مراجعه به یک رستوران مکزیکی، یکی از غذاهای اصیل این کشور را سفارش دهید و به گارسون تاکید کنید که به سرآشپز بگوید در غذای شما از فلفل اضافه و سایر ادویه جات تندشونده استفاده نکند. جالب است بدانید فرهنگ غذایی حاکم در دنیای زاپاتا، زورو، وسترن های مشهور و سایر ابر قهرمانانی که روزی روزگاری باعث ایجاد رویاهای شیرینی برای مخاطبان فیلم های مکزیکی در دنیا می شدند، در سال 2012 میلادی از سوی سازمان دنیای یونسکو به عنوان یک میراث معنوی فوق العاده ارزشمند برای کل دنیا به ثبت رسیده و می توان در کنار تمام جذابیت های موجود در دستور پخت و طریق آشپزی غذاهای این سرزمین، فرهنگ خورد و خوراک مکزیک را متنوع ترین فرهنگ غذایی حال حاضر دنیا البته بعد از فرهنگ غذایی چینی و هندی قلمداد کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا شما را با فهرستی از معروف ترین رستوران های مکزیکی تهران که در حال تهیه و پخت سالم ترین و مغذی ترین غذاهای مکزیکی هستند، آشنا نماییم.

بهترین رستوران های مکزیکی تهران ، چشیدن طعم متفاوتی از غذاهای ملل

رستوران مکزیکی لاسالسا | La Salsa

اگر به سراغ رقم زدن یک تغییر و تحول اساسی در رژیم غذایی خود هستید، حتما سری به رستوران مکزیکی لا سالسا که در شهرک غرب تهران واقع شده است، بزنید. لاسالسا یکی از معروف ترین رستوران های مکزیکی تهران بوده که نمی گردد قصد خوردن یک غذای فوق العاده مکزیکی را داشت و از کنار کیفیت این رستوران تهرانی به سادگی گذشت! این رستوران با اینکه همچون دیگر رقبای فعال خود در عرصه تهیه و پخت انواع غذاهای مکزیکی در شهر تهران از دکوراسیون و فضای بسیار بزرگی برخوردار نیست، اما از چنان کیفیتی در غذای خود بهره می برد که باعث می گردد ساکنین علاقمند تهرانی برای میل کردن یک وعده غذای اصیل مکزیکی خود را از هر جای تهران که هستند، خود را به این رستوران رسانده و به نوعی مشتری ثابت این مجموعه دوست داشتنی تلقی شوند. ناگفته نماند طریق سفارش و تحویل غذاها در رستوران لاسالسا همچون یک فودکورت در یک مجتمع تجاری است و امروزه با اینکه دردصد بالایی از مشتریان پروپاقرص لاسالسا معتقد هستند کیفیت غذایی و خدماتی این مجموعه به نسبت دوران اولیه و اوجش بسیار پایین آمده، اما هنوز هم برای سرو یک وعده غذای مکزیکی خوشمزه و خوش رنگ در این رستوران، سر و دست می شکنند. از جمله محبوب ترین غذاهای مکزیکی موجود در لاسالسا می توان به انواع خوراک های مکزیکی، موختوی، لقمه های مکزیکی و همچنین پیتزاهای مکزیکی اشاره کرد.

آدرس رستوران مکزیکی لاسالسا: تهران - شهرک غرب - بلوار دادمان - خیابان فخار مقدم - حدفاصل گلبرگ سه و چهار شرقی - شماره 15

شماره های تلفن رستوران مکزیکی لاسالسا: 88082498-021 - 88082466-021

رستوران مکزیکی پانچو | Pancho

نام پانچو را هم باید در فهرست رستوران های مکزیکی تهران قرار داد و هم در لیست رستوران های اسپانیایی، چرا که می توان در این رستوران فوق العاده مشهور تهرانی با منوهای مختلفی از بهترین غذاهای مکزیکی و اسپانیایی که اتفاقا از شباهت های بسیاری نیز با یکدیگر برخوردار هستند، استفاده کرد. رستوران پانچو بدون هیچ اغراقی یکی از بهترین رستوران های مکزیکی تهران است که نه تنها با غذاهای رنگین و خوش طعم مکزیکی ها از میهمانان و مشتریان خاص و عامش پذیرایی می نماید، بلکه از طراحی دکوراسیون، ظروف سرو غذای مکزیکی و از همه مهمتر یک سرآشپز حرفه ای و مکزیکی نیز برای ارتقای سطح کیفی غذاهای بین المللی خود استفاده نموده و کلا همه چیز خود را همچون یک رستوران محلی و نقلی مکزیکی که در کوچه و پس کوچه های شهرهای مختلف این کشور واقع شده، درآورده است. تهرانی های علاقمند به نوش جان کردن یک وعده غذای اصیل مکزیکی و یا حتی اسپانیایی، سعی می کنند اگر برای بار اولشان است که در رستوران مکزیکی پانچو حاضر شده اند، حتما از انواع خوراک های خوشمزه مکزیکی در کنار نوشیدنی های مخصوص و رایج موجود در فرهنگ غذایی این ملت تند خور استفاده کنند. همچنین از قلم نیفتد که با توجه به حضور یک سرآشپز مکزیکی الاصل در رستوران پانچو، بیشتر غذاهای این مجموعه توسط چاشنی ها و ادویه های مدیترانه ای و اروپایی طعم دار می شوند و با حال و هوای کاملا مکزیکی نیز برای شما عزیزان سرو می شوند.

آدرس رستوران مکزیکی پانچو: تهران - سعادت آباد - خیابان مروارید - کوچه پنجم - شماره 43

شماره تلفن رستوران مکزیکی پانچو: 22137010-021

رستوران مکزیکی گارنی | Garni

رستوران گارنی یکی از رستوران های کمتر شناخته شده مکزیکی در شهر تهران بوده که البته شاید بخش عمده ای از ناشناس ماندن این رستوران که اتفاقا در نقطه مناسبی از کلانشهر تهران نیز قرار گرفته، عدم تبلیغات و همچنین عدم استفاده از فاکتورهای یک رستوران تمام عیار مکزیکی باشد! حقیقتش را بخواهید تنها منوی غذایی این رستوران می تواند القا کننده حس و حال حضور در یک رستوران مکزیکی برای شما مشتریان عزیز گردد و به هیچ وجه طراحی داخلی این رستوران به سبک و سیاق یک رستوران معمولی مکزیکی نیست. البته ناگفته نماند که مدیران این رستوران با پخش آهنگ هایی به زبان مکزیکی و اسپانیایی، همواره نهایت سعی خود را برای ایجاد یک جو کاملا مکزیکی نموده اند. حضور در رستوران مکزیکی گارنی از نکات ریز و درشت بسیاری برخوردار است؛ مثلا تمام غذاهای این رستوران فاقد گوشت های فرآوری شده بوده و همه آن ها نیز بصورت گریل شده طبخ و تهیه می شوند. میزها و جایگاه های این رستوران خیلی زیاد نیستند و با اینکه شعار رستوران گارنی، سرو سالم ترین غذاهای مکزیکی برای مشتریان خاص و عامش هست اما با آوردن غذا در ظروف یکبار مصرف بر سر میز که دسته کم مدت زمان زیادی است از سوی سازمان بهداشت غذای کشور عزیزمان ایران این نحو از سرو کردن غذاها غیر بهداشتی اعلام شده، از زمین تا آسمان منافات دارد!

آدرس رستوران مکزیکی گارنی: تهران - خیابان مطهری - خیابان فجر - ابتدای خیابان لطفی

شماره تلفن رستوران مکزیکی گارنی: 88323657-021

رستوران مکزیکی روکا | Roka

نمی گردد از معروف ترین رستوران های مکزیکی تهران صحبت کنیم و اشاره ای به رستوران روکا نکنیم! رستوران روکا همانطور که گفتیم یکی از بهترین رستوران های مکزیکی فعال در شهر تهران است که رفتن به آن در اصل با یک تیر 2 نشان زدن محسوب می گردد، چرا که اولا با طیفی از غذاهای خوشمزه و با کیفیت مکزیکی رو به رو خواهید شد و دوما به دلیل موقعیت مکانی این رستوران مطرح تهرانی، قطع به یقین با مناظر و چشم اندازهای شگرفی روبرو می شوید که می تواند لذت میل کردن یک وعده غذای تند و خوش رنگ و لعاب مکزیکی را برایتان دو چندان کند. رستوران روکا درست در شمالی ترین موقعیتِ شهری تهران یعنی منطقه دربند واقع شده و به دلیل قرارگیری بر روی یکی از صخره های موجود در این منطقه، بایستی برای رسیدن به آن از تله سیژ استفاده نمایید. ضروری است بدانید این رستوران از 2 تراس نسبتا بزرگ در دو سوی سالن 200 نفره خود نیز برخوردار است که می توانید با حضور بر روی آنان پیروز به تجربه کردن یک وعده غذای اصیل مکزیکی در مکانی مرتفع با ویویی کاملا دلفریب شوید. فارغ از این موارد از قلم نیاندازید که تمام پرنسل و نیروهای خدماتی رستوران روکا کاملا متبحر و آموزش دیده هستند و همواره سعی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات خود برای شما عزیزان دارند.

آدرس رستوران مکزیکی روکا: تهران - دربند - میدان مجسمه - جنب تله سیژ دربند

شماره تلفن رستوران مکزیکی روکا: 22753980-021

رستوران مکزیکی لیمون | Limon

در بین تمام رستوران های مکزیکی تهران که بصورت کاملا تخصصی به مقوله تهیه و پخت انواع و اقسام غذاهای مکزیکی و همچنین دریایی می پردازند، باید از رستوران لیمون نیز یاد کنیم. لیمون از جمله رستوران های مکزیکی بوده که هم دارای فضای باز است و از یک سالن مسقف برای پذیرایی از میهمانان خود برخوردار است. در این رستوران شاید از دیزاین و طراحی داخلیِ مکزیکی هیچ خبری نباشد، اما قطعا با بهره گیری از نورپردازی فوق حرفه ای و همچنین وجود استخر و فضای سبزی دلنشین که توام با پخش موسیقی های رومانتیک و جذاب است، می توان نام آن را به عنوان یکی از بهترین رستوران های مکزیکی تهران قلمداد نمود.

آدرس رستوران مکزیکی لیمون: تهران - خیابان ملاصدرا - خیابان شیرازی جنوبی - ساختمان سامان

شماره تلفن رستوران مکزیکی لیمون: 88038093-021

فست فود پیتزا پنتری | Pantri

برای امتحان کردن مزه اصیل یک پیتزای مکزیکی اصل که امروزه تقریبا در تمامی فست فودهای سراسر نه تنها تهران بلکه کل کشور عزیزمان ایران تهیه و پخته می گردد، پیشنهاد می کنیم حتما سری به پیتزا پنتری در خیابان قائم مقام فراهانی بزنید. جالب است بدانید پیتزا پنتری یکی از قدیمی ترین پیتزا فروشی های کماکان فعال در پایتخت بشمار می رود که بایستی شروع فعالیت آن را مربوط به سال 1347 خورشیدی تلقی کنیم. این فست فود کاملا قدیمی همچنان از حال و هوای تهران قدیم در فضای داخلی خود استفاده نموده و می توان به نوعی با حضور در آن، کمی خاطره بازی کرد. پیتزا پنتری معمولا در تمامی روزهای هفته با ازدحام فراوانی از سوی عموم مشتریانش رو به رو می گردد و به همین خاطر برخی اوقات پیش آمده که مشتریانِ این فست فود مکزیکی، زمان نسبتا طولانی را برای نشستن بر روی میز و جایگاه های نه چندان جدید و امروزی آن را منتظر بمانند. از نکات حائز اهمیت پیتزا پنتری علاوه بر قدمت فعالیتی آن در پایتخت ایران بایستی به سرو غذا در ظروف خاص فلزی که از جمله ظروف سنتی بومیان مکزیکی بحساب می آیند و همچنین استفاده از انواع و اقسام سس های تند و چاشنی های مکزیکی اشاره کرد.

آدرس فست فود پیتزا پنتری: تهران - میدان هفت تیر - خیابان قائم مقام فراهانی - میدان شعاع - شماره 109

شماره تلفن فست فود پیتزا پنتری: 88308384-021

رستوران مکزیکی چیپل | Chipel

چیپل نیز نام یکی دیگر از معروف ترین رستوران های مکزیکی تهران بوده که هم از فضایی مناسب و مشابه با رستوران های مکزیکی برخوردار است و هم با غذاها و نوشیدنی های مکزیکی که به لطف سرآشپز مکزیکی آن تهیه می گردد، از میهمانان و مشتریان خود پذیرایی می نماید. نکته قابل تامل در مورد رستوران مکزیکی چیپل در محبوب و مشهور بودن آن در میان پایتخت نشینان تهرانی نهفته شده و جالب است بدانید که این میزان از شهرت و معروفیت تنها بواسطه فعالیت این رستوران مکزیکی در یک بازه زمانی بسیار کوتاه حاصل شده است! علاوه بر همه این ها، قیمت غذاهای مکزیکی در رستوران چیپل که البته فعالیت غذایی خود را با نام چیپوتله شروع نموده، بسیار منطقی و مالی به نظر می آید. فضای داخلی این رستوران مکزیکی تهران به خوبی القا کننده حضور در یک مکان تند و آتشین بواسطه استفاده از رنگ قرمز در تزئین دیوارها، میزها و سایر قسمت های این رستوران است که البته جذابیت های بصری چیپل در مقایسه با کیفیت اصلی غذاها، نوشیدنی ها، چاشنی و سس های این غذاخوری مکزیکی واقعا حرف زیادی برای گفتن ندارد و بی شک تنها با یکبار میل یکی از لقمه های مکزیکی چیپل شما نیز همچون جمعیت انبوهی از تهرانی های عزیز، عاشق و وابسته جدی غذاهای مکزیکی خواهید شد. ناگفته نماند که رستوران مکزیکی چیپل از شعبه های مختلفی در سراسر شهر تهران برخوردار بوده که ما توصیه می کنیم اگر تاکنون مزه یک غذای اصیل مکزیکی را نچشیده اید، حتما سری به شعبه پاسداران این رستوران دوست داشتنی و مقرون به صرفه بزنید.

آدرس رستوران مکزیکی چیپل: تهران - پاسداران - خیابان اختیاریه جنوبی - پایین تر از خیابان دولت - بالاتر از چهارراه اختیاریه - شماره 110

شماره تلفن رستوران مکزیکی چیپل: 22778528-021

منبع: همگردی
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 283

به "بهترین رستوران های مکزیکی تهران ، چشیدن طعم متفاوتی از غذاهای ملل" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین رستوران های مکزیکی تهران ، چشیدن طعم متفاوتی از غذاهای ملل" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های مکزیکی تهران ، چشیدن طعم متفاوتی از غذاهای ملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید