تاریخ جادوگری داستان های هری پاتر چاپ شد

به گزارش مجله رویگری، کتاب چهارگانه تاریخ جادوگری با گردآوری کتابخانه بریتانیا با ترجمه ویدا اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

تاریخ جادوگری داستان های هری پاتر چاپ شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزاش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب چهارگانه تاریخ جادوگری نوشته و گردآوری کتابخانه بریتانیا، به تازگی با ترجمه ویدا اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب مروری بر هزاران سال تاریخ جادوگری است و مخاطب خود را به سیر و سفر در مطالب درسی هاگوارتز (مدرسه شبانه روزی جادوگری سری داستان های هری پاتر) دعوت می نماید؛ از گیاه شناسی و مراقبت از موجودات جادویی گرفته تا دفاع در برابر جادوی سیاه، نجوم و ...

مطالب شگفت انگیز از بایگانی کتابخانه بریتانیا، صفحه های نادیده از طراحی ها و پیش نویس های جی. کی. رولینگ برای نوشتن سری کتاب های هری پاتر از جمله مطالبی هستند که مخاطب این کتاب با آن ها روبرو می گردد. مطالب تاریخ جادوگری با تصاویر مختلفی از موضوعات مطرح شده در آن همراه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1062

به "تاریخ جادوگری داستان های هری پاتر چاپ شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاریخ جادوگری داستان های هری پاتر چاپ شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ جادوگری داستان های هری پاتر چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید