تحصیل در دانشگاه پیغام نور چه مزایا و امتیازاتی دارد؟ ، از شهریه پایین تا اعطای تسهیلات اشتغالزایی

به گزارش مجله رویگری، تحصیل در هر دانشگاهی ویژگی و مزایا خاص خود را دارد و دانشگاه پیغام نور از این قاعده مسثتنی نیست.

تحصیل در دانشگاه پیغام نور چه مزایا و امتیازاتی دارد؟ ، از شهریه پایین تا اعطای تسهیلات اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به قرار دریافت در روز های ثبت نام دانشگاه ها برای ورودی های جدید، دانشگاه های مختلف برنامه های تحصیلی خود را مطرح می نمایند تا دانشجویان با خیالی آسوده و بدون دغدغه مندی نسبت به آینده، دوران تحصیل خود را پشت سر گذارند.

از آنجایی که نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی به تازگی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، دانشگاه پیغام نور بعضی مزایای تحصیل در این دانشگاه را توضیح داد تا پذیرفته شدگان این دانشگاه آگاهانه محل تحصیل خود را انتخاب نمایند.

تحصیل همزمان در دو رشته و اختیاری بودن شهر محل برگزاری امتحانات انتها ترم

تحصیل همزمان در دو رشته، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس های درس، اعطای وام یک و 4 دهم درصد برای کل شهریه تحصیلی، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، معین شهر محل برگزاری امتحانات انتها ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم ترین مزایای این دانشگاه است.

شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نور را بانک ها پرداخت می نمایند

شهریه ثابت مقطع کارشناسی حدود 210 هزار تومان، کارشناسی ارشد حدود یک میلیون و 200 هزار تومان و دکتری حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان است و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید وام شهریه تا سقف 20 میلیون تومان به کلیه دانشجویان (حتی دانشجویان بدهکار) این دانشگاه در داخل و خارج از کشور در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اختصاص می یابد.

میزان تسهیلات دوره کارشناسی یک میلیون تومان برای 10 ترم با اقساط 60 ماهه و با کارمزد یک و چهاردهم درصدی برای هر ترم است. تسهیلات دوره کارشناسی ارشد 2 میلیون و 800 هزار تومان با بازپرداخت 30 ماهه و برای 5 ترم است. تسهیلات دوره دکتری تخصصی 7 میلیون و 500 هزار تومان و بازپرداخت این تسهیلات نیز 54 ماهه و برای 9 ترم است.

شرایط ویژه دانشگاه برای شاغلین و بانوان خانه دار

سهم بالایی از آزمون ها و کلاس های درس در دانشگاه پیغام نور به صورت الکترونیکی ارائه می گردد. شیوه آموزشی دانشگاه پیغام نور به دانشجویان این امکان را می دهد که حتی بدون حضور در کلاس درس بتوانند به تحصیل ادامه دهند و دانشجو خود انتخاب می نماید که از کدام شیوه حضوری، نیمه حضوری و یا الکترونیکی برای تحصیل خوداستفاده کند.

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مهارت آموزان دانشگاه پیغام نور

دوره های مهارتی دانشگاه پیغام نور در حال حاضر در 7 مرکز این دانشگاه در استان های مختلف به صورت آزمایشی، به دانشجویان و فارغ التحصیلان ارائه می گردد و این افراد پس از دریافت گواهی دوره آموزشی تحت پوشش تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری تا سقف 100 میلیون تومان از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم قرار خواهند گرفت.

این دوره های مهارتی در دانشگاه پیغام نور استان خراسان رضوی در حوزه سنگ های تزئینی، دانشگاه پیغام نور فارس با موضوع مرکز جهرم صنایع تبدیلی و بسته بندی خرما، دانشگاه پیغام نور همدان در حوزه صنایع دستی و چوب، دانشگاه پیغام نور سیستان و بلوچستان در حوزه بوم گردی، دانشگاه پیغام نور استان مرکزی در حوزه پوشاک، دانشگاه پیغام نور کرمان در حوزه فرش، گلیم و پته و دانشگاه پیغام نور لرستان (خرم آباد) در حوزه گیاهان دارویی و کشت های گلخانه ای برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 372

به "تحصیل در دانشگاه پیغام نور چه مزایا و امتیازاتی دارد؟ ، از شهریه پایین تا اعطای تسهیلات اشتغالزایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل در دانشگاه پیغام نور چه مزایا و امتیازاتی دارد؟ ، از شهریه پایین تا اعطای تسهیلات اشتغالزایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید