ترامپ: آزمایش کرونا داده ام اما جوابش تعیین نیست

به گزارش مجله رویگری، رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد که به تازگی آزمایش کرونا داده است.

ترامپ: آزمایش کرونا داده ام اما جوابش تعیین نیست

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که طی روزهای اخیر با چندین فرد مبتلا به کرونا از نزدیک ملاقات داشته و حتی در کنار تعدادی از آنها شام خورده است، روز شنبه در یک نشست خبری در کاخ سفید اذعان کرد که به تازگی آزمایش کرونا داده است.

دونالد ترامپ که در کنار اعضای کارگروه ویژه مبارزه با ویروس کرونا در آمریکا با خبرنگاران تبادل نظر می کرد، با اعلام این خبر گفت: همان طور که دیروز گفتم که آزمایش کرونا خواهم داد، به تازگی این آزمایش را داده ام.

وی اضافه نمود: نمی دانم نتیجه این آزمایش چه وقت مشخص خواهد شد؛ یک روز یا دو روز دیگر. در هر صورت باید این آزمایش را می دادم.

ترامپ در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بعضی از اقداماتی که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در دستور کار دولت آمریکا قرار گرفته است، مدعی شد: واکنش ما به بحران مناسب بوده و ما در مقایسه با بسیاری از کشورها شرایط بهتری در مبارزه با کرونا داریم. ما حتی خود را برای بدترین سناریوهای ممکن آماده نموده ایم.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که در ادامه مقررات منع سفر اتباع بعضی کشورهای درگیر ویروس کرونا به آمریکا، سفر اتباع دو کشور انگلیس و جمهوری ایرلند به آمریکا نیز از این پس ممنوع خواهد بود.

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا که پس از وی با خبرنگاران تبادل نظر کرد، از اجرای ممنوعیت سفر اتباع انگلیس و جمهوری ایرلند به آمریکا از بامداد روز دوشنبه اطلاع داد.

روز پنج شنبه رسانه ها از مثبت اعلام شدن تست کرونای فابیو واین گارتن مسئول ارتباطات و رسانه نهاد ریاست جمهوری برزیل که به همراه جیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور در اقامتگاه شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با وی ملاقات نموده بود، اطلاع دادند.

البته رسانه های برزیلی به نقل از منابع مطلع در دولت این کشور خبرهایی را نیز درباره ابتلای شخص رئیس جمهور برزیل به ویروس کرونا منتشر نموده اند، اما جیر بولسونارو همچنان ادعا می نماید که نتیجه تست کرونایش مثبت نبوده است.

علاوه بر این، امروز شنبه مشخص شد که کاردار برزیل که او نیز در ضیافت شام هفته گذشته در اقامتگاه شخصی ترامپ حضور داشته، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

از سوی دیگر روز گذشته تست کرونای وزیر کشور استرالیا که اخیراً با ایوانکا ترامپ دختر و مشاور دونالد ترامپ ملاقات داشته است نیز مثبت اعلام شد و متعاقباً دختر رئیس جمهور آمریکا خود را قرنطینه خانگی کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 776

به "ترامپ: آزمایش کرونا داده ام اما جوابش تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: آزمایش کرونا داده ام اما جوابش تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید