تشکیل کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی

به گزارش مجله رویگری، به نقل از دانشگاه آزاد، هنگامه بختیار با اشاره به تاکیدات مسؤولان دانشگاه مبنی بر تحول در حوزه علوم پزشکی این دانشگاه، گفت: حوزه علوم پزشکی این دانشگاه به فن بازارهای مرتبط ورود می کند و ارتباط صنعت با این حوزه تقویت و گسترش می یابد.

تشکیل کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت استارت آپ طراحی شده است، اضافه کرد: تمرکز حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی توسعه مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان است.

مدیر کل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه دارای 27 مرکز تحقیقاتی در 96 واحد مجری علوم پزشکی است، گفت: مراکز تحقیقاتی را در واحدهایی که توانایی و قابلیت دارند، توسعه می دهیم.

بختیار ادامه داد: برنامه داریم در کنار مراکز رشد شتاب دهنده ها را فعال کنیم و یک جهش جدی در حوزه علوم پزشکی در ارتباط با صنعت داشته باشیم.

وی به شکل گیری شورای عالی سیاستگذاری مرکز تحقیقاتی در علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: ارزشیابی مراکز تحقیقاتی به صورت آنلاین و سالانه براساس شاخص های مرتبط و آیین نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود همچنین ارزشیابی مستمر نیز داریم.

مدیر کل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: از آنجایی که یکی از ابزارهای موفقیت در پژوهش استفاده از نیروهای توانمند و فعال به نام دانشجو است، کمیته تحقیقات دانشجویی را براساس الگوی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طراحی و به واحدها مجری علوم پزشکی ابلاغ کرده ایم.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1248

به "تشکیل کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید