تیم ملی بیش از 3 استقلالی خواهد داشت، حاج ملک فرشته عذاب آبی پوشان!

به گزارش مجله رویگری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در فهرست کی روش بیش از 3 استقلالی حضور خواهند داست.

تیم ملی بیش از 3 استقلالی خواهد داشت، حاج ملک فرشته عذاب آبی پوشان!

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره تساوی آبی پوشان برابر تیم فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: استقلال بازی خوبی را مقابل فولاد به نمایش گذاشت، اما حیف که تیم داوری همه را عذاب داد. کیفیت داوری در این بازی افتضاح بود و چندین اشتباه تأثیر گذار داوری باعث شد تیم ما ضرر کند. به جز صحنه ای که گل خوردیم، آبی پوشان پشتکار خوبی داشتند و کوشششان ستودنی بود.

او اضافه نمود: حاج ملک همواره استقلال را با قضاوت های اشتباهش عذاب داده، صحنه های خطا از هیچ بیننده ای پنهان نبود و همه دیدند چه ظلمی در حق استقلال شد. برایمان سوال است که چه قراری با داور این بازی گذاشتند و چه قولی گرفته بود که این گونه از نزدیک پنالتی استقلال را می دید، اما چشم پوشی می کرد. کمیته داوران هیچ وقت نمی خواهد برترین تیم داوری را برای بازی استقلال بگذارد چون نتایج به نفعشان پیش نمی رود، هرچند بیشتر داوران دشمنی خود را با استقلال علنی کردند. کسانی می خواهند استقلال نتیجه نگیرد، اما فهمیدند چه خارج از زمین و چه درون زمین حریف آبی پوشان نمی شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال توضیح داد: فولاد تیم بسیار محترمی است و کادر فوق العاده ای دارند و خداراشکر برعکس تیم های دیگر ضد فوتبال بازی نکردند. خط دفاع استقلال روی گل اول تمرکزش را از دست داد، اما در طول مسابقه به غیر از آن صحنه فوتبال بسیار خوب و مسلطی از خود به جای گذاشتند و کوشش تمام بازیکنان استقلال در این بازی ستودنی بود. داوری استقلال را زخمی کرد، کاش یکبار برای همواره اعلام نمایند که واقعا قصدشان چیست! اگر می خواهند تیم مورد نظرشان را قهرمان نمایند که سایر تیم ها تکلیف خودشان را بدانند و حداقل این طرفدار مظلوم پای تلویزیون پیر نشود. استقلال در این بازی با همه جنگید و مهم این است که چه کسانی در پشت پرده دستشان کوتاه ماند. امیدوارم مدیریت استقلال نسبت به داوری واکنش محکمی داشته باشد.

نوری درباره کیفیت بازیکنان در این بازی اعلام کرد: بازیکنان استقلال لایق برترین ها هستند، زیرا از تمام وجود برای استقلال مایه گذاشتند. یامگا برترین بازیکن لیگ است، زیرا من او را هرجای زمین دیدم فوق العاده بازی نموده است و در این بازی هم چند موقعیت جدی ایجاد کرد که با بدشانسی تبدیل به گل نشدند. از این رو باید بگویم یامگا به تنهایی یک مهره خلاق برای طراحی حملات استقلال است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه محبی و قایدی می توانند دوباره به تیم ملی بازگردند یا خیر؟ مطرح کرد: محبی و قایدی با بازگشتشان دوباره خود را احیا کردند و بازیشان به چشم کادرفنی تیم ملی آمد. محبی و قایدی قطعا می توانند جزو فهرست مسافران به جام جهانی قطر باشند. علاوه بر این، بازیکنانی مثل بابایی و میرزایی نمایش خوبی نشان داده اند و می توانند خود را آماده نمایند تا کی روش آنها را برای جام جهانی به خدمت بگیرد. ما قطعاً در فهرست نهایی کی روش برای جام جهانی حداقل 3 بازیکن را خواهیم داشت و این تعداد بالاتر هم خواهد رفت.

نوری درباره ملاقات بعدی استقلال مقابل ذوب آهن خاطر نشان کرد: استقلال در لیگ برتر پتانسیل این را دارد که همه تیم ها را شکست دهد. ما هر نقطه از زمین را که می بینیم به این نتیجه می رسیم که تک تک بازیکنان خوب هستند، چه روی نیمکت و چه داخل زمین. البته کسانی که بیرون و پشت پرده نشستند و بازی ها را کنترل می نمایند اگر بگذارند و استقلال را به چالش ناداوری نکشانند قطعاً با تمرکز به سراغ حریفانمان خواهیم رفت. آنها تمام قدرتشان بیرون زمین است و داخل زمین تیمی حریف ما نیست. ذوب آهن تیم بسیار محترمی است، اما اگر داوری ما را اذیت نکند بعید می دانم که ذوب آهن شرایط دشواری را برای ما رقم بزند. به هر حال ما به اتحاد تمام طرفداران احتیاج داریم تا یک شگفتی را رقم بزنیم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2045

به "تیم ملی بیش از 3 استقلالی خواهد داشت، حاج ملک فرشته عذاب آبی پوشان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بیش از 3 استقلالی خواهد داشت، حاج ملک فرشته عذاب آبی پوشان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید