ثبت نام یارانه تازه کی شروع می گردد؟، چه کسانی می توانند ثبت نام نمایند؟

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، قرار است ثبت نام نام از متقاضیان یارانه نقدی و معیشتی شروع گردد و کسانی که این یارانه را دریافت نمی نمایند ولی متقاضی آن هستند مجددا درخواست خود را ثبت نمایند.

ثبت نام یارانه تازه کی شروع می گردد؟، چه کسانی می توانند ثبت نام نمایند؟

در ابتدای خرداد هیات وزیران مصوب کرد که به همه کسانی که یارانه نمی گیرند فرصت داده گردد که برای دریافت یارانه نقدی و معیشتی ثبت نام نمایند.

این فرصت ثبت نام فقط مختص یارانه نقدی 45 هزار تومانی نیست و متقاضیان می توانند برای دریافت یارانه معیشتی بنزین هم ثبت درخواست نمایند. ثبت نام تازه کی آغاز می گردد؟

براساس پیگیری های خبرنگاران آغاز نام نویسی تازه یارانه منتظر اعلام زمان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. یعنی هر زمانی که وزارت کار اعلام کند سازمان هدفمندسازی یارانه ها باید ثبت نام را آغاز کند.

برای این ثبت نام ها چند سوال وجود دارد:

روش ثبت نام چیست؟ احتمالا برای ثبت نام یک سامانه معرفی می گردد که همه متقاضیان به وسیله سامانه درخواست خود را ثبت نمایند.

چه کسانی می توانند ثبت نام نمایند؟ همه کسانی که یارانه نمی گیرند چه کسانی که انصراف داده اند، چه کسانی از ابتدا یارانه نگرفته اند و چه کسانی که طی سال های قبل از فهرست یارانه بگیران حذف شده اند می توانند درخواست خود را ثبت نمایند.

نتیجه کی معین می گردد؟ در پرداخت دو مرحله یارانه و دو مرحله وام یک میلیون تومانی کرونا معمولا یک ماه پس از آغاز ثبت نام نتیجه درخواست ها معین و حتی واریزی ها انجام شد. احتمالا هر زمانی که ثبت نام یارانه تازه آغاز گردد، متقاضیانی که درخواستشان تایید گردد ظرف مدت یک ماه در فهرست مشمولان قرار بگیرند.

درخواست ها چگونه آنالیز می گردد؟ اگر متقاضی درخواست خود را ثبت کند به این معنا نیست که حتما درخواستش تایید می گردد و در فهرست یارانه بگیران قرار می گیرد. پس از ثبت نام درخواست متقاضیان آنالیز می گردد. در واقع اطلاعات اقتصادی متقاضیان شامل خودرو، حقوق دریافتی، مسکن و اطلاعات بانکی ها آنالیز و در صورتی که شرایط دریافت یارانه را داشته باشند درخواست آنها تایید می گردد.

ثبت نام به وسیله ارسال کد ملی به سرشماره 6369 و ثبت درخواست در سامانه رفاهی دو روشی است که طی حدود دو سال اخیر برای دریافت حمایت های دولتی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1604

به "ثبت نام یارانه تازه کی شروع می گردد؟، چه کسانی می توانند ثبت نام نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام یارانه تازه کی شروع می گردد؟، چه کسانی می توانند ثبت نام نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید