جذب 500 نیروی طرحی در آموزش و پرورش استثنایی کشور

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/بوشهر رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر از جذب نیروی طرحی در مدارس استثنایی اطلاع داد.

جذب 500 نیروی طرحی در آموزش و پرورش استثنایی کشور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

نصرالله نوروزی با اعلام این خبر مطرح کرد: آموزش و پرورش استثنایی کشور در راستای ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان با احتیاجهای ویژه و نیز همکاری با فارغ التحصیلان دانشگاهی در حوزه توانبخشی، آماده به کارگیری این گروه از فارغ التحصیلان در قالب نیروی طرحی در مدارس استثنایی است.

وی رشته های شغلی مورد احتیاج آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر در این طرح را کار درمانگر، گفتار درمانگر، فیزیوتراپ و شنوایی شناس اظهار داشت و ادامه داد: آموزش و پرورش استثنایی استان در قالب این طرح، نیروهای توانبخشی با تخصص های اشاره شده را در مدارس استثنایی استان جذب خواهد نمود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر اضافه نمود: گذراندن طرح نیروهای توانبخشی در مدارس استثنایی، ضمن یاری به برطرف احتیاجهای توانبخشی دانش آموزان با احتیاج ویژه، تجربه مناسبی نیز عاید فارغ التحصیلان مربوطه خواهد نمود.

نوروزی با بیان اینکه حدود 500 نیروی طرحی در آموزش و پرورش استثنایی کشور جذب می شوند، اظهار کرد: در صورتی که استانی پیروز به جذب سهمیه کامل خود در این طرح نشود، سهمیه به جامانده به استان های دیگر واگذار خواهد شد و امیدواریم آموزش و پرورش استثنایی استان بتواند سهمیه کامل تخصیصی به مدارس استان را در این قالب جذب کند.

وی اظهار داشت: متقاضیان گذراندن طرح در آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با در دست داشتن مدارک هویتی و تحصیلی تا خاتمه وقت اداری سه شنبه 29 مهرماه 99 به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان واقع در بوشهر، خیابان امام خمینی (ره) (سنگی)، نبش خیابان 7 تیر مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1163

به "جذب 500 نیروی طرحی در آموزش و پرورش استثنایی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 500 نیروی طرحی در آموزش و پرورش استثنایی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید