حس بدی برای قهرمانی پرسپولیس به وجود آمده است

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، آخرین ملاقات از روز نخست هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت 18:30 دقیقه امروز پنجشنبه در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی بین تیم های پرسپولیس و شهرخودرو برگزار گردید که این بازی با فزونی 3 بر یک سرخپوشان به انتها رسید. وحید امیری (9)، بشار رسن (16) و مهدی ترابی (64 - پنالتی) برای پرسپولیس و فرشاد فرجی (52) برای شهر خودرو گل زدند.

حس بدی برای قهرمانی پرسپولیس به وجود آمده است

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

محمد قاضی گفت: آغاز خوبی در این بازی داشتیم و حتی می توانستیم در دقایق ابتدایی به گل دست پیدا کنیم اما متاسفانه بعد از دریافت گل اول تا حدودی شرایط تیم به هم ریخت و گل دوم را هم دریافت کردیم البته یک گل را جبران نموده اما به دلیل نبود چند بازیکن کلیدی مان به خاطر محرومیت نتوانستیم بازی را با تساوی به خاتمه برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می گردد که دست هایی در کار است که پرسپولیس قهرمان گردد گفت: وقتی صحبت هایی در این باره شنیده می گردد نشان می دهد احتمالا چنین چیزی صحت دارد، این روزها حس بدی به وجود آمده که همه اعتقاد دارند پرسپولیس یک تیم حکومتی است و همین مساله باعث شده این تیم چند سال قهرمان گردد

وی ادامه داد: من بعد از 9 سال توانستم بالاخره مطالباتم را از پرسپولیس بگیرم، اگرچه ارزش پول آن موقع با الان خیلی فرق نموده ولی بالاخره توانستیم مطالبات مان را دریافت کنیم.

محمد قاضی با انتقاد از شرایطی که برای شهر خودرو به وجود آمد گفت: چرا باید دو شب قبل از بازی دو بازیکن کلیدی ما محروم شوند؟ این نشان دهنده چیست؟ شاید به این نتیجه برسیم که حرف هایی که درباره پرسپولیس گفته می گردد صحت دارد.

وی در خاتمه اظهار داشت: مطمئنا شهر خودرو در بازی های آینده عملکرد بهتری خواهد داشت و موقعیتش را در جدول بهتر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 735

به "حس بدی برای قهرمانی پرسپولیس به وجود آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حس بدی برای قهرمانی پرسپولیس به وجود آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید