فرهاد مجیدی در تیم وزیر ورزش

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران: صحبت های جنجالی فرهاد مجیدی در تمرین پرحاشیه استقلال که با تحریم از سوی بازیکنان همراه شد، بازتاب زیادی داشته است. فرهاد و تیمش از دست مدیریت باشگاه و البته اسپانسر استقلال حسابی شاکی هستند و اعتقاد دارند آن ها از اینکه این تیم نتیجه می گیرد ناراحت هستند.

فرهاد مجیدی در تیم وزیر ورزش

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی روز گذشته به وضوح از این موضوع پرده برداشت که اسپانسر باشگاه علنا به مدیریت اعلام کرده است در استقلال یا جای ما است یا جای فرهاد مجیدی. او البته این نکته را هم برملا کرد که حتی اسپانسر و مدیریت باشگاه با معاون وزیر ورزش بر سر اخراج فرهاد مجیدی به توافق می رسند، ولی وزیر ورزش مخالفت می کند.

فرهاد مجیدی این مورد را به صورت رسمی بیان می کند که وزیر ورزش مانع از اخراجش از باشگاه استقلال شده و با این موضوع مخالفت کرده است. سرمربی استقلال فقط در همین مورد نام وزیر ورزش را نمی آورد؛ او می گوید درست است هنوز حتی یکبار هم وزیر ورزش را از نزدیک ندیده و حتی پیام او را هم بی جواب گذاشته، ولی درباره حرف های قبلی اش درباره سلطانی فر سوء تفاهم شده است؛ فرهاد مجیدی می گوید این جمله را نگفته که وزیر ورزش به پرسپولیسی ها پول می دهد بلکه این موضوع را بیان کرده که متولی این باشگاه وزارت ورزش است و بهتر است به شرایط استقلال رسیدگی شود.

فرهاد مجیدی همچنین می گوید شرایط استقلال ربطی به دولت ندارد و فقط مدیران بدی برای استقلال انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگاران، حمایت های نسبی فرهاد مجیدی از وزیر ورزش در حالی اجرا شده که هنوز هم بسیاری از هواداران و بازیکنان قدیمی باشگاه اعتقاد دارند وزیر پرسپولیسی است و مشکل اصلی باشگاه استقلال حمایت های همه جانبه وزارت ورزش از باشگاه پرسپولیس است. حالا مشخص نیست با صحبت های نو فرهاد مجیدی، آیا رویکرد استقلالی ها به وزیر ورزش عوض می شود یا خیر.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1655

به "فرهاد مجیدی در تیم وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی در تیم وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید