حمله توییتری مدیرعامل تسلا به خودرو الکتریکی پورشه حاشیه ساز شد

به گزارش مجله رویگری، ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا که سابقه پیغام های توییتری بی پروای متعددی را دارد اکنون با ارسال یک پیغام توییتری درباره خودرو الکتریکی پورشه حاشیه ساز شده است.

حمله توییتری مدیرعامل تسلا به خودرو الکتریکی پورشه حاشیه ساز شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایلان ماسک عادت دارد پیغام هایی توییتری منتشر کند که حاشیه ساز است. این پیغام ها یکبار منجر به جریمه ای سنگین از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه او شد اما به نظر می رسد او درس عبرت نگرفته است.

روز گذشته ایلان ماسک در خصوص اتومبیل ورزشی برقی تایکان توربو پورشه توئیت کرد و ظاهراً به اسم این وسیله نقلیه توهین کرد و آن را مسخره در نظر گرفت. سایر کاربران توییتر به سرعت خاطرنشان کردند که مدیر عامل شرکت تسلا سابقه طولانی در توهین به رقبا و استفاده از کلمات بی محتوا را دارد و به عبارتی حق ندارد به دیگران توهین کند.

یک نفر در توییتر خطاب به او گفت: هی ایلان، این کلمه توربو به معنای آنچه شما فکر می کنید انجام می گردد نیست.به طور سنتی ، توربو به توربوشارژ موتور خودرو با وارد کردن هوای بیشتر به موتور ، اجازه می دهد تا سوخت بیشتری بخورد و بنابراین قدرتمندتر گردد.

جالب است بدانید که بسیاری از کاربران نیز توییت پرحاشیه سال گذشته ایلان ماسک که به تامین بودجه این شرکت مرتبط بود و باعث شد سازمان بورس فدرال با وی درگیر گردد را به وی یاداوری نموده و گفتند بهتر است به جای حمله به دیگر برندها روی توییت های خود تمرکز کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 298

به "حمله توییتری مدیرعامل تسلا به خودرو الکتریکی پورشه حاشیه ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله توییتری مدیرعامل تسلا به خودرو الکتریکی پورشه حاشیه ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید