حمله کوسه ای بزرگ به افراد حاضر در آب های کم عمق ساحل

به گزارش مجله رویگری، شناگر هایی که در آب های کم عمق نزدیک ساحلی در فلوریدا مشغول آب تنی و لذت بردن از یک روز زیبای تابستانی بودند، با حمله کوسه ای بزرگ که تا چند قدمی آن ها آمده بود روبه رو شدند.

حمله کوسه ای بزرگ به افراد حاضر در آب های کم عمق ساحل

به گزرش خبرآنلاین، افرادی که کنار ساحلی در فلوریدا مشغول قدم زدن بودند، ناگهان با صحنه ای روبرو شدند که بی شباهت با صحنه های فیلم ترسناک آرواره ها نبود. آن ها متوجه نزدیک شدن کوسه ای به آب های کم عمق ساحل و فرار هر کس که در آنجا بودند، شدند.

یکی از افراد حاضر در ساحل از این صحنه فیلمبرداری کرد. ابتدا شناگران شاهد حضور چند کوسه کنار هم بودند که ناگهان یکی از کوسه ها که جثه بزرگی هم داشت، به سمت شناگران حرکت کرد. بدتر از همه که یکی از شناگران روی تیوپ بادی خود نشسته بود و آنقدر وحشت نموده بود که نمی توانست تکان بخورد.

خوشبختانه کوسه بدون اینکه به کسی صدمه بزند، برگشت و از ساحل دور شد.

بنابه گفته مسئولان، خوک های آبی بسیاری در این منطقه از دریا دیده می گردد و به همین علت کوسه ها را به سمت خود کشیده اند و گاهی پیش می آید که کوسه ها تا نزدیکی ساحل پیش می آیند. بعلاوه آن ها توصیه کردند، کوسه ها صبح های زود و غروب ها به سراغ شکار می روند و بهتر است مردم در این مواقع از روز در آب شنا نکنند.

منبع:

dailymail

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2163

به "حمله کوسه ای بزرگ به افراد حاضر در آب های کم عمق ساحل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله کوسه ای بزرگ به افراد حاضر در آب های کم عمق ساحل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید