خطر محرومیت دو ستاره استقلال در آستانه بازی با فولاد

به گزارش مجله رویگری، یک مهاجم و یک مدافع تیم استقلال با گرفتن یک کارت زرد در بازی هفته ششم مقابل گل گهر از دیدر مقابل فولاد محروم خواهند شد.

خطر محرومیت دو ستاره استقلال در آستانه بازی با فولاد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم استقلال در چارجوب رقابت های لیگ برتر از هفته هفتم یکی ملاقات حساس خارج از خانه با تیم گل گهر خواهد داشت و پس از آن به مصاف تیم فولاد خواهد رفت اما دو بازیکن آبی ها تا قبل از این دو بازی سه کارته هستند و در خطر محرومیت برای بازی با فولاد قرار دارند.

  • یک اتفاق عجیب در مورد فهرست کی روش | خداحافظی تمام استقلالی با جام جهانی؟

تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی پیش از آغاز تعطیلات مقابل نساجی به فزونی 3 بر یک دست یافت تا شرایط بهتری در جدول و بعلاوه از لحاظ روحی پیدا کند. پیمان بابایی مهاجم آبی پوشان که گل اول بازی را نیز به ثمر رساند، با دریافت کارت زرد در دقیقه 3 بازی، سه کارته شد و اگر در بازی هفته هفتم مقابل گل گهر اخطار بگیرد، بازی بعدی مقابل شاگردان جواد نکونام را از دست خواهد داد.

صالح حردانی مدافع ملی پوش آبی ها نیز همین شرایط را دارد. این بازیکن که در هفته های دوم تا چهارم با دریافت کارت زرد، سه کارته شده بود نیز اگر در تقابل با شاگردان قلعه نویی از داور اخطار بگیرد ملاقات هفته هشتم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2037

به "خطر محرومیت دو ستاره استقلال در آستانه بازی با فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر محرومیت دو ستاره استقلال در آستانه بازی با فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید