داستان قرارداد شائبه دار گل محمدی چیست؟

به گزارش مجله رویگری، مهدی رسول پناه در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با قرارداد با یحیی گل محمدی و دستیاران وی و تفاهمنامه با باشگاه شهرخودرو گفت: به نظر می رسد، از مسئله ای که مطرح شد، برداشت دقیقی نشده است. قبل از هر چیز باید بر حسن نیت باشگاه شهر خودرو در نحوه و شرایط انتقال آقای یحیی گل محمدی و دستیاران ایشان به پرسپولیس تاکید کنم و از مدیریت باشگاه شهر خوردو هم کمال تشکر را داریم.

داستان قرارداد شائبه دار گل محمدی چیست؟

وی ادامه داد: آنچه مورد اشاره ما بود، این است که در اساسنامه شرکت پرسپولیس نحوه تنظیم اسناد تعهدآور برای باشگاه، تعریف و مشخص شده است. توافق با باشگاه شهر خودرو جهت این انتقال، جزو چنین اسنادی است و طبق اساسنامه مشخص شده که اسناد تعهدآور چگونه صادر می گردد و به امضای چه کسانی می رسد. باشگاه پرسپولیس از باب ماهیت و کلیت توافق اجرا شده با باشگاه شهرخودرو، خود را متعهد می داند ولی صورتجلسه تنظیم شده از نظر شکلی و امضاهای مندرج، ایراد وارد شده است.

رسول پناه اظهار داشت: با توجه به این که صورتجلسه تنظیمی، از نظر شکلی و ذیحسابی باشگاه، دچار ایراد بود، در این ارتباط از سازمان بازرسی کل کشور، استعلام گرفته ایم.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 934

به "داستان قرارداد شائبه دار گل محمدی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان قرارداد شائبه دار گل محمدی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید