دیوید لینچ کارگردان شهیر بازیگر فیلم اسپیلبرگ شد!

به گزارش مجله رویگری، دیوید لینچ به لیست بازیگران فیلم فِیبل من ها به کارگردانی استیون اسپیلبرگ افزوده شد. در حالی که این خبر به صورت رسمی منتشر شده، اما نقشی که وی ایفا خواهد نمود با جدیت پنهان نگاه داشته شده است.

دیوید لینچ کارگردان شهیر بازیگر فیلم اسپیلبرگ شد!

به گزارش مهر، فِیبل من ها اولین همکاری بین لینچ و اسپیلبرگ را رقم می زند که به عنوان 2 کارگردان با استعداد و نوظهور در دهه 1970 شناخته می شوند.

لینچ با مرد فیل نما در سال 1980 که درامی تاریخی است 8 نامزدی اسکار از جمله در بخش کارگردانی کسب کرد و فیلم جنایی و رمانتیک روح سرکش او نیز برنده نخل طلای جشنواره کن 1990 شد.

لینچ که برای فیلم های مخمل آبی و جاده مالهالند نامزدی اسکار برترین کارگردانی را کسب نموده سازنده سریال تلویزیونی تویین پیکس هم هست و 6 قسمت از نسخه 1990 آن را کارگردانی نموده است.

علاوه بر همه این ها لینچ 76 ساله به بازی در نقش های عجیب هم علاقه دارد و در سریال تویین پیکس در نقش مامور اف بی آی ظاهر شد و حضور افتخاری در سریال لویی و شو کلیولند داشت.

اسپیلبرگ که با فیلم داستان وست ساید در فصل جوایز سال جاری حضور داشته در حال تکمیل مراحل پس از فراوری فیلم فِیبل من ها است که گفته شده یونیورسال پیکچرز میخواهد آن را حدود تعطیلات عید شکرگزاری آینده راهی سینما ها کند.

در حالی که اطلاعاتی از فرایند داستانی فیلم فِیبل من ها ارایه نشده تنها گفته شده که این فیلم جنبه زندگینامه ای دارد و به نوعی تصویر نماینده زندگی اسپیلبرگ در دوران بزرگ شدن وی در آریزونا است.

میشل ویلیامز، ست روگن، پل دانو، جولیا باترز و بازیگر تازه کار گابریل لابل بازیگران این فیلم هستند که در نقش خانواده اسپیلبرگ بازی می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1884

به "دیوید لینچ کارگردان شهیر بازیگر فیلم اسپیلبرگ شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید لینچ کارگردان شهیر بازیگر فیلم اسپیلبرگ شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید