رقابت بر سر قدرت و کیفیت محصولات رونیکس

به گزارش مجله رویگری، یک مجموعه باید بتواند کیفیت محصولاتش را به نمایش بگذارد و قدرتش را به همگان ثابت کند. شرکت رونیکس هم باشرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تلاشکرده با ارائه خدمات جوابگوی احتیاج مخاطب باشد.

رقابت بر سر قدرت و کیفیت محصولات رونیکس

با شعار نمایش قدرت و کیفیت محصولات رونیکس، 2500 محصول خود را به مخاطب ارائه نموده است. وقتی حرف از نمایش قدرت می زنیم در گام اول احترام به مخاطب در فکر متجلی می گردد، احترامی که صاحبان شرکت برای مخاطبانشان قائل بودند و در نمایشگاه پذیرای مهمانان شدند.

رضا، محسن و حمیدرضا رامخو، در این روزها و با استقبال ویژه ثابت کردند که توانایی ارائه محصولات با کیفیت را دارند. زمانیکه توانستند در سالن 40 پذیرای استقبال گسترده مخاطبان باشند، یعنی قدرت و کیفیت محصولات رونیکس و خدماتش را به درستی ارائه دادند.

رونیکس چگونه کیفیت محصولاتش را به نمایش گذاشت؟

کیفیت را چگونه می توان دید؟ وقتی یک مجموعه منابع انسانی خوبی را پرورش داده باشد و تمام موقعیت های تامین احتیاج و ارائه خدمات مناسب به مخاطب را فراهم نموده باشد، یعنی گام اول تامین کیفیت را برداشته است. این رفتار و خدمات رسانی را می توان در بیست وسومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران و در سالن 40 مشاهده کرد. از مرحله ورود که کارشناسان فروش کامل ترین شرح را به مشتریان ارائه می دهند از پاسخگویی درباره محصول گرفته تا خدمات پس از فروش.

سومین روز رونیکس در نمایشگاه

امروز شنبه 14 مردادٰ سومین روز حضور شرکت رونیکس در سالن 40 نمایشگاه صنعت ساختمان تهران است. این شرکت از این موقعیت استفاده نموده تا در ده بخش محصولات را به نمایش درآورد. یک غرفه مخصوص انوع دریل است. غرفه بعدی دسته بندی کاملی از فرز برای برش سنگ، آهن و فلز است. غرفه سوم به محصولات تخریب و بتن کنی تعلق دارد. غرفه چهارم هم برای انواع محصولات شارژی از قبیل دریل و پیچ گوشتی شارژی و... است. غرفه پنجم تکمیلی ترین محصولات و ابزارآلات نجاری را در خود جای داده که برای تجهیز کردن یک کارگاه بزرگ و مجهز کافیست. غرفه ششم و هفتم هم دو غرفه دیگر این سالن است که به محصولاتی از قبیل جعبه ابزار، سنگ فرز و پیچ اختصاص دارد. سه غرفه پایانی هم مربوط به سایر ابزار ساختمانی و صنعتی است. برای شرح جامع تر باید گفت که رونیکس در زمینه فراوری ابزارآلات شارژی، ابزارآلات برقی وزارآلات بادی فعالیت دارد.

هدف از حضور در نمایشگاه

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف ایجاد ارتباط بین اصناف و صنایع مرتبط با ساختمان، تامین احتیاجمندی های مشتریان، رونق بخشی به صنعت ساختمان و معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی های صنعت ساختمان و صنایع به مدت چهار روز از 12 تا 15 مرداد، از ساعت 8 تا 16 برگزار می گردد و رونیکس به علت داشتن 2500 محصول توانسته در یک سالن بزرگ محصولات خودش را با کیفیت بالا به نمایش در بیاورد.

رونیکس تمام سازمان ها، کارخانجات و همکاران صنعت ساختمان، صنف ابزار و تمام عزیزان علاقه مند به صنعت ابزار و ساختمان را به بازدید از غرفه خود در سالن 40 نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تا 15 مرداد و از 8 لغایت 16 دعوت می نماید. این نمایشگاه بین المللی یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت ساختمان در کشور و خاورمیانه است و شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه صنعت ساختمان و فراوریکنندگان ابزار و یراق ساختمانی در آن حضور خواهند داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2173

به "رقابت بر سر قدرت و کیفیت محصولات رونیکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت بر سر قدرت و کیفیت محصولات رونیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید