سامسونگ ویژگی های مهم رابط کاربری One UI 3.0 را بیان کرد

به گزارش مجله رویگری، در هفته های گذشته سامسونگ مشغول کار روی رابط کاربری One UI 3.0 بوده و حالا این شرکت کره ای مهمترین قابلیت های جدید آن را اعلام نموده است.

سامسونگ ویژگی های مهم رابط کاربری One UI 3.0 را بیان کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 است و ماه گذشته میلادی نسخه بتای آن در اختیار کاربران گوشی های سری گلکسی S20 نهاده شد. اگرچه در گذشته شاهد انتشار بیشتر تغییرات موجود در این رابط کاربری بودیم، اما به تازگی این برند کره ای در سایت مربوط به مالزی ویژگی های اصلی آن را به نمایش گذاشته و اعلام نموده ماه آینده میلادی از راه می رسد.

بسیاری از این ویژگی ها در سایت سامسونگ روی ظاهر ساده تر و بهینه تر رابط کاربری One UI 3.0 تمرکز نموده اند. در صفحه مربوط به آن ها نوشته شده:

این رابط کاربری نوآوری های هدفمند در اختیار شما قرار می دهد و همچنین باعث بهبود زندگی روزانه شما می گردد و از سازگاری شما با دنیا در حال تغییر، اطمینان حاصل می نماید.

یکی از بهبودهای جدید روی راحتی استفاده تمرکز نموده. سامسونگ بطور خاص روی پنل Quick تمرکز نموده که به کاربر اجازه می دهد ساده تر بین آهنگ و ویدیوها جابجا گردد. پنل نوتیفیکیشن ها نیز بهبود پیدا نموده و حتی در زمان قفل بودن دستگاه، اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد.

رابط کاربری One UI 3.0 برای ابعاد نمایشگر گوشی های مختلف سامسونگ بهینه شده، بنابراین با دستگاه هایی مانند گلکسی زد فولد 2 هم سازگار است. زمانی که این گوشی تاشو بسته باشد، با یک رابط کاربری مشابه گوشی های سنتی روبه رو می شویم، اما با باز کردن آن، این رابط کاربری تنظیم شده و تجربه ای شبیه به یک تبلت را در اختیار شما قرار می دهد.

سامسونگ اعلام نموده با انتشار رابط کاربری جدید خود، قابلیت های پیش نمایش دوگانه و سلفی با دوربین اصلی را در اختیار کاربران گلکسی فولد قرار می دهد که البته هم اکنون کاربران گلکسی زد فولد 2 به آن ها دسترسی دارند.

این کمپانی از گسترش دسته بندی های لاک اسکرین از 5 دسته بندی در One UI 2.5 به 10 دسته بندی در One UI 3.0 خبر داده و در نهایت به این موضوع اشاره نموده که تماس های ویدیویی تمام صفحه در این بروزرسانی قرار می گیرد.

اگرچه این تغییرات کم به نظر می رستد، اما ظاهرا مهمترین آن ها هستند که زندگی روزمره کاربران گوشی های سامسونگ را بهبود می دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1187

به "سامسونگ ویژگی های مهم رابط کاربری One UI 3.0 را بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ ویژگی های مهم رابط کاربری One UI 3.0 را بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید