سلامتی کشتی گیران اهمیت بیشتری دارد، تمرین با ملی پوشان از راه دور

به گزارش مجله رویگری، ابراهیم مهربان در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: برنامه های کادر فنی به دلیل شیوع ویروس کرونا به هم ریخت و ما هم اکنون با توجه به تعطیلی اردوها از راه دور با بچه ها در ارتباط هستیم و به وسیله فضای مجازی برنامه های تمرینی آنها را تدوین و نظارت می کنیم. البته در این شرایط همین اقدام هم بسیار تاثیرگذار است اما باید به هر شکل ممکن شرایط برگزاری اردوهای معمولی و همیشگی با حضور تمامی بچه ها فراهم گردد.

سلامتی کشتی گیران اهمیت بیشتری دارد، تمرین با ملی پوشان از راه دور

وی توضیح داد: مطمئنا ریسک برپایی اردو در چنین شرایطی بسیار بالاست اما شاید بتوان با تمهیدات بسیار ویژه و تاثیرگذار اردو را در شرایط قرنطینه برگزار کرد. البته تصمیم نهایی این موضوع با متولیان ورزش و فدراسیون کشتی است و باید تمامی جوانب امر در این خصوص رعایت گردد. چرا که سلامتی کشتی گیران از هر چیزی برای ما مهمتر است و در وهله اول باید به فکر سلامتی آنها باشیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: طی روزهای اخیر چندین پیشنهاد هم در این رابطه مطرح شده و حتی بعضی از اخبار حاکی از برگزاری احتمالی اردوهای کشتی در جزیره کیش است. ولی تصمیم به لغو اردوها گرفته شد و ما نیز در این شرایط در حال هماهنگی تمرینات از راه دور با بچه ها هستیم.

مهربان اضافه کرد: با معین دو تاریخ مجزا برای برگزاری رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا که از سوی اتحادیه جهانی صورت گرفت، بحث برگزاری مسابقات کاملا جدی است و نباید زمان را از دست دهیم. گویا این مسابقات در یکی از دو تاریخ اعلام شده بطور حتم برگزار می گردد و فعلا کشور میزبان باقی مانده تا انتخاب و معرفی گردد. ما در این شرایط نمی توانیم کارها را متوقف کنیم و به ناچار باید به وسیله فضای مجازی به شرایط تمرینی تمامی آزادکاران نظارت داشته باشیم.

وی در انتها گفت: آنچه مسلم است هیچ چیز نمی تواند مثل برپایی اردوهای معمولی و جمعی در مکانی همچون خانه کشتی برای ما مثمرثمر باشد. در این راستا امیدوارم بزودی شرایطی فراهم گردد تا بچه ها بتوانند زیر یک سقف جمع شوند و در کمال صحت و سلامت به تمرین بپردازند.

به گزارش خبرنگاران، به تازگی خبرهایی مبنی بر برگزاری احتمالی اردو تیم ملی کشتی در جزیره کیش منتشر شده که گویا مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی در حال آنالیز این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 770

به "سلامتی کشتی گیران اهمیت بیشتری دارد، تمرین با ملی پوشان از راه دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامتی کشتی گیران اهمیت بیشتری دارد، تمرین با ملی پوشان از راه دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید