سلطانی فر: به ثبت کارنامه مطلوب در بازی های المپیک امیدواریم

به گزارش مجله رویگری، وزیر ورزش و جوانان از این وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از دستگاه های برتر در زمینه رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم ارباب رجوع نام برد.

سلطانی فر: به ثبت کارنامه مطلوب در بازی های المپیک امیدواریم

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارکنان نمونه وزارت ورزش و جوانان که عصر امروز برگزار گردید با اشاره به جلسه اخیر هیات دولت گفت: در این جلسه ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور گزارشی از میزان رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع دستگاه های مختلف بر اساس نظرسنجی که از مراجعین دستگاه ها در مقاطع متنوع داشتند ، وزارت ورزش و جوانان در بین 24 دستگاه اجرایی جزو پنج دستگاه برتر کشور و در لیست سبز نهاده شد که این موفقیت بزرگ را به کارکنان و مدیران وزارت ورزش و جوانان تبریک می گویم .

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اگر موفقیتی هست مرهون کوشش ها و از خودگذشتی های تک تک کارکنان ستاد و استان ها و شهرستان هاست که به جامعه ورزش و جوانان خدمت می نمایند .

وزیر ورزش و جوانان این وزارتخانه را در بین ضعیف ترین دستگاه های دانست که پایه حقوق و مزایای کارکنان آن پایین است و در ادامه توضیح داد : در حال کوشش هستیم تا یک گشایش را ایجاد کنیم و شرایط مطلوبتری را برای کارکنان و خانواده هایشان بوجود آوریم . البته خوشبختانه تا کنون نتایج این اقدامات مثبت بوده و مراحل نهایی آن پیش می رود و انشالله بتوانیم به مجموعه پرداختی ها به همکاران در ماه های آینده افزایش چشمگیری بدهیم .

سلطانی فر موفقیت های جامعه ورزش و جوانان در عرصه های همگانی ، قهرمانی و جوانان را مهم بر شمرد و شرح داد : مجموعه ورزش و جوانان کارنامه قابل قبولی داشته که این افتخارآفرینی ها محصول کار جمعی است و انشالله استمرار خواهد داشت و امیدوار به آینده بهتر برای ارائه کارنامه مطلوب و قابل قبول در شان مردم ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو هستیم .

وزیر ورزش و جوانان در انتها سخنانش به اجرای برنامه های مهم ورزش کشور در ابعاد همگانی در فصل تابستان اشاره نمود و گفت : با اجرای المپیاد استعدادهای برتر ، جام خوشه چین و تابستانه با ورزش دستاوردهای خوبی داشتیم که باز هم باید کوشش کنیم با طرح ها و أیده های مختلف جامعه ای سالم ، پرنشاط و پرانگیزه در راستای اهداف توسعه کشور داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 245

به "سلطانی فر: به ثبت کارنامه مطلوب در بازی های المپیک امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: به ثبت کارنامه مطلوب در بازی های المپیک امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید