طناز طباطبایی در جشنواره فجر !

به گزارش مجله رویگری، به گزار ش وقت صبح: طناز طباطبایی، شادی کرم رودی و آرین وزیردفتری در اکران فیلم بی رویا در سینما آزادی حضور یافتند.

طناز طباطبایی در جشنواره فجر !

طناز طباطبایی متولد 20 اردیبهشت 1362 است . طناز طباطبایی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.طناز طباطبایی سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و هشتمین جشنواره فجر برای ایفای نقش در فیلم شنای پروانه دریافت کرد.طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. طناز طباطبایی از سال 1379 وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند. پس از یک ماه برای بازی در مجموعهٔ ذبیح انتخاب شد.طناز طباطبایی اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی بود که در فیلم به نام خودش اولین حضورش را در فیلم های سینمایی رقم زد.

طناز طباطبایی در اکران فیامش بدون روسری و تنها با یک کلاه قرمز در مرنام شرکت کرد که تصاویر آن را در ادامه می بینید.

فیلم بی رویا اولین ساخته بلند آرین وزیر دفتری است که به تهیه کنندگی هومن سیدی و سعید سعدی در جشنواره فجر سال جاری حضور دارد.

صابر ابر، طناز طباطبایی، مائده طهماسبی، مجتبی فلاحی، تیام کرمانیان، رضا داوودنژاد، شادی کرم رودی، شهریار فرد، فرانک کلانتر، مهری آل آقا، میلاد یزدانی، نهال دشتی، نوا نعمتی.

این اثر قصه ای رازآلود و تعلیق گون را در خودش جای داده و سعی بسیاری می نماید که مخاطب را تا انتها نمایش در پی خود بکشاند.

طناز طباطبایی و صابر ابر که از نقش های اصلی داستان هستند.

یکی از بدترین تا میانه ترین بازی های کارنامه خود را در بی رویا ارائه داده اند.

بی رویا، فیلمی است که در ایده اولیه خود مانده است و کوشش های بسیارش برای رسیدن به قصه ای استخوان دار، زیاد نتیجه بخش نیست.

داستان این فیلم در فضایی وهم آلود و مالیخولیایی می گذرد و تجربه کم سازندگان آن در پرداخت و نوع روایت اثر کاملا به چشم می آید.

فیلم بی رویا، همانند شخصیت اول قصه اش با یک سردرگمی و ضعفی نمایان در ساختارش روبرو است که این ضعف عدم تاثیرپذیری بیننده از فیلم را در پی دارد و مخاطب برای برقراری ارتباط با نمایش دچار مشکل می گردد.

بی رویا، دوست دارد که متفاوت باشد و خودش را به شیوه متفاوت تری ارائه کند که البته در این پیچ وتاب سهم اش پرداختی خام است.

منبع: رکنا
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1897

به "طناز طباطبایی در جشنواره فجر !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طناز طباطبایی در جشنواره فجر !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید