فال روزانه یکشنبه 23 مهر 1396

به گزارش مجله رویگری، فال روزانه یکشنبه 23 مهر 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه یکشنبه 23 مهر 1396

موقعیت خورشید و ماه

  • خورشید در موقعیت برج میزان (Libra)
  • ماه در موقعیت برج اسد (Leo)

فال روزانه یکشنبه 23 مهر 1396

فروردین

امروز احساس عدم امنیت در رابطه عاطفیتان و احساس احتیاج به داشتن استقلال شور و سرزندگی شما را از بین برده است و احساسات شریک زندگیتان باعث نگرانی شما شده اند. خوشبختانه شما قبلا تصمیمات مهمی گرفته اید که زندگی خصوصیتان را به طور مثبتی تحت تأثیر قرار داده اند و اکنون زمان آن رسیده است که وارد مرحله جدیدی شوید. اجازه ندهید این درگیری های ذهنی جلویتان را بگیرند و اگر نمی توانید شرایط موجود را تغییر دهید نگرش خودتان را عوض کنید. امروز شاید مجردها فکر نمایند یک نفر توجهشان را به خود جلب نموده است و این خیال باطل در آنها ایجاد گردد که نسبت به او علاقه مند هستند، در حال حاضر بهتر است در این زمینه تصمیم گیری نکنید .

اردیبهشت

امروز فرار کردن خیلی وسوسه انگیزتر از ماندن و جنگیدن به نظرتان می رسد. وقتی پای پیدا کردن راه چاره برای چالش های پیش رویتان در میان است، به نفعتان است که به جای آن که دنباله روی دیگران باشید خودتان رهبری اوضاع را در دست بگیرید و پیش از هر حرکتی از نتیجه ای که کارتان خواهد داشت آگاهی پیدا کنید. این که بتوانید خونسردی خود را در بحبوحه چالش هایی که اهداف بلند مدتتان را تهدید می نمایند خونسردی خود را حفظ کنید از اهمیت بسیاری برخوردار است. احتیاجی نیست کنترل تک تک لحظات را در دست داشته باشید و برای هر دقیقه از وقتتان برنامه ریزی کنید، کمی خودتان را آزاد بگذارید تا چیزهای جدیدی را تجربه کنید .

خرداد

شما می خواهید بدون در نظر دریافت عواقب کارهایی که در حال حاضر انجام می دهید دست به ریسک بزنید، اما اگر در این زمینه زیاده روی کنید از این کارتان درسی خواهید گرفت که اصلا انتظارش را ندارید. شما می خواهید خودتان مسئولیت زندگیتان را به عهده بگیرید و همین باعث شده است که چه آمادگی کافی داشته باشید و چه نداشته باشید بخواهید به سوی جلو پیش بروید. اما اگر خیلی سریع پیش بروید در میانه های راه خواهید دید که از جهت مورد نظرتان منحرف شده اید و حتی نمی دانید راه برگشت از کدام طرف است. وقتی می توانید از قرار داشتن در جهت درست اطمینان کامل داشته باشید که دلتان نخواهد به پشت سرتان نگاه کنید .

تیر

شما می خواهید یکی از رویاهایتان را دنبال کنید، ولی مطمئن نیستید که این راه در انتها شما را به کجا خواهد رساند. چیزهایی به ذهنتان می رسند که از غریزه تان سرچشمه می گیرند و شما دوست دارید خیلی سریع بر اساس تصورات خود دست به کار شوید. ولی اکنون وقت خوبی برای عمل کردن بر اساس تصورات شخصیتان نیست. سعی کنید منطقی رفتار کنید و روی ذهنتان کار نموده و خلاقیت های خود را گسترش دهید و سپس به مرحله بعد بروید. سعی کنید خانه تان را به محلی آرام برای خود تبدیل کنید تا بتوانید برای ورود به مرحله جدید زندگیتان آماده شوید. وقتی آرامش را در خانه تان پیدا نکنید هیچ جای دیگری آن را نخواهید یافت .

مرداد

تا وقتی که هدف جدیدتان را تعیین ننموده و با اطرافیانتان در میان نگذاشته اید پیچیدگی ها و مسائل موجود در خانه و محل کارتان حل نخواهند شد؛ البته باید مواظب باشید حرف هایتان طوری نباشند که در اطرافیان ایجاد سوء تفاهم نمایند. در حال حاضر بهترین استراتژی ممکن این است که در خصوص چیزهایی که از حقیقتشان مطمئن نیستید هیچ قضاوتی نکنید.تا جایی که امکان دارد از تصمیم گیری با عجله خودداری کنید، چرا که در غیر این صورت مجبور خواهید شد تا چند روز دیگر دوباره در تصمیمات خود تجدید نظر کنید. تا جایی که می توانید راه جدیدی را در پیش نگیرید و کمی صبر کنید تا کنترل منطقتان را دوباره به دست بگیرید و تصمیم گیری برایتان راحت گردد .

شهریور

امروز بحث هایی جدی با شریک تجاری و یا شریک زندگیتان خواهید داشت که ممکن است با رسیدن بحث به مسائل اقتصادی اوضاع بدتر هم بگردد. این موضوع نفرت انگیز باعث خواهد شد زخم های قدیمی دوباره سر باز نمایند، در چنین شرایطی حداقل کاری که از دستتان بر می آید این است که آنها را برای همواره درمان نموده و اثرات سمی آنها را از زندگی خود محو کنید. رابطه عاطفی بی ثبات شما امروز به شدت به چالش کشیده خواهد شد، با این حال اگر خودتان بخواهید در آخرین لحظه می توانید اوضاع را بهبود بخشیده و این چالش را به زمینه ای برای پیشرفت رابطه خود تبدیل کنید. فقط مواظب باشید قبل از باز کردن دهانتان خوب فکر کنید .

مهر

با وجود این که ممکن است این طور به نظر برسد که متوقف شده اید و هیچ پیشرفتی نمی کنید، در واقع امواج دارند تغییر جهت می دهند و راه کاملا جدیدی را به روی شما باز می نمایند که می تواند زندگی و آینده شما را به صورت قابل توجهی تغییر دهد. حالا دیگر وقت آن رسیده است که روابط عاطفی خود را در اولویت قرار داده و مورد رسیدگی قرار دهید و مسئله ای قدیمی را برای همواره حل کنید. شاید قربانی کردن خودتان در این راه آسان ترین راه ممکن به نظر برسد، اما مسلما بهترین راه ممکن نیست. چنانچه سر و کله عشق قدیمیتان پیدا شده است با او خیلی منطقی و حساب شده حرف بزنید تا مبادا از حرف های شما برداشت اشتباهی بکند .

آبان

انرژی فیزیکی شما در سطح بالایی قرار گرفته است و اصلا دلتان نمی خواهد که در خانه بمانید. اگر کار مهمی برای انجام دادن ندارید بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از خانه بیرون زده و کمی تمرین و ورزش کنید. شاید اگر عشقتان هم بتواند کمی زودتر محل کارش را ترک کند بتوانید با هم به تفریح و گردش بروید. امروز ممکن است از طرف دیگران تحت فشار قرار بگیرید تا یکی از رویاهای خود را کنار بگذارید. ولی دیگران هر چه بگویند هم وسوسه دنبال کردن این رویای شیرین شما را رها نخواهد نمود. اگر به خودتان اطمینان دارید و می دانید که از پس این کار بر خواهید آمد، اجازه ندهید که مخالفت های دیگران مانع رسیدن شما به خواسته هایتان شوند .

آذر

امروز به شخص جدیدی معرفی خواهید شد که به شدت شما را به خود مجذوب خواهد نمود، بهتر است مواظب باشید این احساس خود را تا جایی که می توانید مخفی کنید تا از قیافه تان به احساستان پی نبرند. کمی جدی به این موضوع فکر کنید و ببینید آیا واقعا دنبال کردن این علاقه ناگهانی ایده خوبی به نظر می رسد. شما هنوز همه چیز را نمی دانید، پس از دریافت تصمیم هایی که ممکن است بعدا باعث پشیمانی شوند خودداری کنید. قرار نیست همه چیز همانطور که در خیالتان است پیش برود، باید با حقیقت رو به رو شد. اگر نقطه مبهمی وجود دارد کمی صبر کنید تا بتوانید سوال هایتان را در خصوص آن پرسیده و تقاضای جواب کنید .

دی

بحث های عجیب و غریب و مکالمات آشفته سیستم عصبیتان را به هم ریخته اند و آنقدر حساس شده اید که اصلا نمی توانید به آرامش برسید. همین می تواند باعث گردد با یکی از نزدیکان و یا اعضای خانواده درگیری لفظی مختصری داشته باشید. خوشبختانه موج جدیدی از آگاهی به شما یاری خواهد نمود رویاهایی که دیگر به دردتان نمی خورند را کنار گذاشته و راه را برای اهداف و رویاهایی تازه که زمینه ساز رسیدن به فرصت های کاری خوبی برایتان هستند باز نمایند. در طول روز هر از گاهی به خودتان کمی استراحت بدهید تا انرژیتان تمام نگردد و بتوانید تا آخر روز به کارتان ادامه دهید. اگر بعضی از کارها را نتوانستید انجام دهید خودتان را اصلا ناراحت نکنید، فردا هم روز خداست .

بهمن

امروز عاقلانه تر این است که موقعیت خودتان را حفظ کنید و زیاد دست به ریسک نزنید، اما اگر بخواهید از ضعف یک نفر دیگر سوء بهره ببرید ناخواسته همه چیز را در معرض خطر قرار خواهید داد. اگر بخواهید سر حرف خودتان بایستید به پافشاری زیادی احتیاج خواهید داشت. اما بهتر است با جر و بحث های بی فایده موقعیت ناخوشایندی به وجود نیاورید. اگر امروز بین احساسات شما و کسی که دوست دارید اختلافی وجود داشته باشد این موضوع ممکن است به بحث و مشاجره لفظی بین شما منجر گردد. یادتان باشد که قرار نیست همواره و در خصوص همه چیز با هم اتفاق نظر داشته باشید. به جای تمرکز کردن بر روی تفاوت ها به شباهت هایی که دارید توجه کنید .

اسفند

امروز به خاطر تضاد قابل ملاحظه ای که در اولویت های شما و یکی از نزدیک ترین افراد مورد اعتمادتان وجود دارد دچار مسائلی خواهید شد. اگر این اواخر به طور عجولانه ای یک تعهد اقتصادی برای خودتان ایجاد نموده اید به نفعتان است که همین حالا و پیش از آن که بخواهید بیش از این متضرر شوید خودتان را کنار بکشید. رسیدن به اقتصاد اقتصادی واقعا لذت بخش و قابل تحسین است، اما در حال حاضر به نفعتان است که اگر قصد دارید در زمینه اقتصادی فعالیتی داشته باشید حداقل با کسی که تجربه کافی در این رابطه دارد همراه شوید. اگر نمی دانید که رابطه شما به کدام سو دارد پیش می رود بد نیست همین امروز با طرف مقابلتان به تبادل نظر بنشینید.

منبع: setare.com
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1269

به "فال روزانه یکشنبه 23 مهر 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه یکشنبه 23 مهر 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید