فضای مجازی را با جهاد تبیین باید پالایش کنیم

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/همدان استاندار همدان گفت: باید با جهاد تبیین، فضای مجازی که مملو از آثار سهمگین و زهرآگین است را پالایش کنیم.

فضای مجازی را با جهاد تبیین باید پالایش کنیم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر پنج شنبه 23 دی ماه در نشست اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان همدان، اظهار کرد: امروز دانشگاه مراکزی است که می تواند در جهت رشد و تعالی حرکت کند و دانشگاه در جهت تببین و تئوریزه کردن نگاه دولت سیزدهم، نقش بسزایی دارد.

قاسمی فرزاد شرح داد: آنچه نظام اسلامی و جامعه را در مخاطره قرارداده، دشمنی دشمنان از راه های نظامی نیست و تهدید مسائلی است که در خلال فضای مجازی و جنگ نرم ما را تهدید می کند.

وی ادامه داد: دشمن امید بسته در خلال جنگ نرم بتواند تفوق و انسجام جامعه را از بین ببرد.

استاندار همدان تاکید کرد: وظیفه دانشگاهیان جهاد تبیین است و باید ما فضای مجازی که مملو از آثار سهمگین و زهرآگین است، پالایش کنیم.

قاسمی فرزاد ادامه داد: آنچه شبانه روز فکر دانشجویان را مورد هجمه قرار می دهد، فضای مجازی است و اگر بخواهیم وحدت و انسجام جامعه حفظ شود، باید توجه ویژه به این مجموعه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه بهترین محیط است که به خلق آثار محتوایی متناسب با ارزش های ما بپردازد، ادامه داد: دشمن تمام تلاشش را به کار گرفته تا فکر جوانان ما را با ایجاد شک و تردید و تبلیغات مسموم، به اضمحلال بکشد.

استاندار همدان، گفت: جهاد تبیین را هریک از اساتید و افراد متعهد مجموعه های مختلف باید به خوبی در جامعه پیاده کنند تا در گام دوم انقلاب، گامی محکم تر برداریم و پایه های انقلاب، مستحکم تر شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1921

به "فضای مجازی را با جهاد تبیین باید پالایش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای مجازی را با جهاد تبیین باید پالایش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید