فنرباغچه در سرانجام فصل پیشنهاد های صیادمنش را آنالیز می نماید

به گزارش مجله رویگری، سایت حریت اطلاع داد باشگاه فنرباغچه در خاتمه فصل جاری پیشنهاد های رسیده برای الله یار صیادمنش را آنالیز خواهد نمود.

فنرباغچه در سرانجام فصل پیشنهاد های صیادمنش را آنالیز می نماید

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت حریت نوشت: الله یار صیادمنش در ابتدای فصل به صورت قرضی از فنرباغچه راهی استانبول اسپور شد و در شش ملاقات برای این تیم یک گل به ثمر رسانده است. این بازیکن در ادامه در تیم استانبول اسپور ترکیه نیز به میدان رفت.

این بازیکن نتوانسته است رضایت سران تیم فنرباغچه ترکیه را جذب کند و در خاتمه فصل جاری یکی از جدایی های تیم ترکیه ای محسوب می گردد. به همین دلیل فنرباغچه میخواهد پیشنهاد های رسیده برای این بازیکن را آنالیز کند و در صورت مطلوب بودن شرایط، زمینه برای جدایی قرضی یا دائمی صیادمنش از تیم فنرباغچه فراهم خواهد شد.

الله یار صیادمنش، جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است که توانست در بازی برابر سوریه در تهران گلزنی کند. او در استقلال در لیگ برتر نیز خوش درخشید و همین باعث شد تا فنرباغچه دست به جذب این بازیکن بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 884

به "فنرباغچه در سرانجام فصل پیشنهاد های صیادمنش را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنرباغچه در سرانجام فصل پیشنهاد های صیادمنش را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید