قدم بزرگی که پرسپولیس می تواند برای ششمین قهرمانی متوالی بردارد

به گزارش مجله رویگری، کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان می توانند با پیروزی در یکی از دیدارهای پیش رو برای رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی گام بزرگی بردارند.

قدم بزرگی که پرسپولیس می تواند برای ششمین قهرمانی متوالی بردارد

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: هر دو تیم فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. پرسپولیس از ابتدا در پی 3 امتیاز بود و از شروع بازی فوتبال هجومی را به نمایش گذاشت. از سوی دیگر مس رفسنجان هم تیمی نبود که به دفاع مطلق رو بیاورد و سعی می کرد از جلو پرس کند.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت بازی با مس این بود که پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و بازیکنان توانستند خودشان را از زیر فشار خارج و در ادامه بازی بدون استرس بازی کنند. پرسپولیس روی یک غفلت گل مساوی را دریافت کرد ولی خیلی زود واکنش نشان داد و توانست برتری اش را به شاگردان ربیعی دیکته کند. بعد از گل دوم، سرخپوشان یک اندازه عقب کشیدند که طبیعی هم بود و بازیکنان مس توانستند موقعیت هایی را روی دروازه پرسپولیس خلق کنند.

مدافع پیشین پرسپولیس با تمجید از عملکرد سرخپوشان در هفته های گذشته مطرح نمود: پرسپولیس در هفته گذشته هم که مقابل گل گهر متوقف شد، بازی خوبی انجام داد، در کل اگر بخواهیم شرایط سرخپوشان را بررسی کنیم، با توجه به تمام مشکلاتی که این تیم با آن روبه رو بوده نتایج تیم گل محمدی قابل تقدیر است. به عقیده من و تمام کارشناسان، پرسپولیس اگر همین فرایند را ادامه دهد، امسال هم می تواند ششمین قهرمانی متوالی را کسب کند. این تیم در حال حاضر بهترین فوتبال را در بین تیم های لیگ برتر انجام می دهد و شایسته ترین تیم برای قهرمانی است.

پنجعلی در خصوص رقابت قهرمانی پرسپولیس با استقلال و دربی روز 26 اسفند خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل نتایج خوبی گرفته و در حال حاضر صدر جدول است، اما این 3 امتیاز اختلاف قابل جبران است و پرسپولیس می تواند در بازی های آینده فاصله اش با صدر را جبران کند. بدون تعصب می گویم که لایق ترین تیم برای صدرنشینی پرسپولیس است. دربی تاثیر زیادی در رقابت سرخابی ها خواهد داشت و اگر پرسپولیس بتواند 3 امتیاز بازی با استقلال را کسب کند، قدم بزرگی برای رسیدن به قهرمانی برخواهد داشت. استقلال باز هم در بازی های آینده امتیاز از دست خواهد داد و من به ششمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس بسیار امیدوار هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1936

به "قدم بزرگی که پرسپولیس می تواند برای ششمین قهرمانی متوالی بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدم بزرگی که پرسپولیس می تواند برای ششمین قهرمانی متوالی بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید