قرارداد با شرکت اروپایی برای پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله رویگری، کنفدراسیون فوتبال آسیا از امضای قرارداد با یک شرکت اروپایی برای پخش مسابقات فوتبال آسیا اطلاع داد.

قرارداد با شرکت اروپایی برای پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا بالاترین سازمان فوتبالی قاره کهن در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا مشکل بزرگی را برای تماشاگران فوتبال در غرب آسیا ایجاد نموده است.

درحالیکه دو هفته از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 می گذرد هنوز مشکل پخش زنده در کشورهای عربی به جز عربستان حل نشده است. در شرایط کرونایی تنها ایران و عربستان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در غرب پخش زنده می نمایند و بقیه کشورهای از دیدن زنده مسابقات محروم هستند.

AFC به دلیل درخواست نامتعارف حق پخش برای مدت یک سال به ارزش 27 میلیون یورو باعث شده تا شبکه های معتبر غرب آسیا عقب نشینی نمایند و این باعث شده تا بازی ها در بیشتر کشورهای غرب آسیا پخش نشود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز مشکل درون قاره ای را حل ننموده امروز از امضای قرارداد با شرکت FANSEAT برای پخش زنده بازی های فوتبال آسیا در سطح داخلی و ملی در قاره اروپا و به صورت معین در کشورهای فرانسه، پرتغال، نروژ، دانمارک، لوکزامبورگ، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان و بلژیک اطلاع داد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1506

به "قرارداد با شرکت اروپایی برای پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد با شرکت اروپایی برای پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید