لس آنجلسی هوادار ترامپ تهدید به کشتار جمعی کرد

به گزارش مجله رویگری، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) فردی از هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در لس آنجلس که تهدید کرده بود اگر جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیروز شود، اقدام به تیراندازی جمعی می کند، بازداشت کرد.

لس آنجلسی هوادار ترامپ تهدید به کشتار جمعی کرد

کانال پنج شبکه فاکس نیوز امروز شنبه گزارش داد: این فرد از اهالی لس آنجلس است و با استفاده از شبکه های اجتماعی تهدید به کشتار جمعی کرده بود. او روز جمعه - ششم نوامبر ، سه روز پس از برگزاری انتخابات- به منظور بررسی سلامت روانی بازداشت شده است.

لورا ایمیلر از مقام های اف بی آی در بیانیه ای اعلام کرد: این سازمان از تهدیدهای اینترنتی در این زمینه آگاه است و با همکاری شرکایمان در حال تحقیقات هستیم. این موضوع اکنون توسط مقام های ایالتی در حال بررسی است. دولت فدرال تا به امروز اتهامی را مطرح نکرده و هنوز تهدید مشخصی علیه امنیت عمومی وجود نداشته است.

روزنامه لس آنجلس تایمز نیز گزارش داد فرد تهدید کننده توسط نیروهای ویژه سازمان های پلیس فدرال و محلی در درون خودروی شخصی اش بازداشت شد.

برخی از منابع به این روزنامه گفته اند: تیم تحقیقات در منزل مسکونی او به دنبال وجود هر گونه ابزاری برای انجام حملات هستند.

فرد مظنون توسط اعضای واحد مبارزه با تروریسم که اطلاعات مربوط به تهدیدهای تروریستی در داخل را پیگیری می کنند، بازداشت شده است. این واحد اغلب مسئولیت شناسایی افراد مرتبط با تهدیدهای احتمالی که ممکن است به درمان بیماری های روانی نیاز داشته باشند، برعهده دارد.

فرد مذکور در پستی که از طریق اینستاگرام منتشر شده بیان می کند اگر بایدن پیروز شود، کاری همچون تیراندازی مدارس انجام خواهم داد تا همه این دموکرات ها را نابود کنم.

تازه ترین اخبار و آمار از نتایج انتخابات آمریکا نشان می دهد که جو بایدن با کسب 264 رای الکترال در برابر 214 رای الکترال از دونالد ترامپ جلو افتاده است. ترامپ ظاهرا تمایلی به پذیرش شکست خود ندارد و شمارش لحظه به لحظه آرا پیشتازی بایدن را نشان می دهد. مردم آمریکا فعلا در انتظار اعلام شدن نتایج نهایی بسر می برند.

به دنبال انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) و همزمان با شمارش آرا در برخی از ایالت های کلیدی محل رقابت تنش ها در آمریکا افزایش یافته است و ساکنان برخی از شهرها از جمله واشنگتن دی سی، نیویورک، فلادلفیا به خیابان ها آمده اند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1204

به "لس آنجلسی هوادار ترامپ تهدید به کشتار جمعی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لس آنجلسی هوادار ترامپ تهدید به کشتار جمعی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید