موافقت وزرای خارجه اتحادیه اروپا با تحریم روسیه

به گزارش مجله رویگری، به گفته دیپلمات ها، وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز دوشنبه از طرح فرانسه و آلمان برای اعمال تحریم علیه افراد مسئول در ارتباط با مسمومیت ادعایی ناوالنی موافقت کردند.

موافقت وزرای خارجه اتحادیه اروپا با تحریم روسیه

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا با تور از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از رویترز، امروز در جلسه شورای اروپا در لوکزامبورگ، برلین و پاریس پیشنهاد خود را با این بهانه که شرح قابل اعتمادی درباره مسمومیت ادعایی الکسی ناوالنی مخالف روسیه از سوی مسکو دریافت نکرده اند، مطرح کردند.

آن ها مدعی شدند روسیه در مورد آنچه سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره وجود عامل اعصاب نوویچوک در بدن ناوالنی گفت، شرح قابل اعتمادی ارائه نداده است.

پیش از آن خبرگزاری آلمان گزارش داده بود وزرای خارجه کشورهای اروپایی توافق کردند آمادگی های لازم برای اعمال تحریم های جدید علیه فدراسیون روسیه را شروع نمایند.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز آدینه گفت اتحادیه اروپا با تهدید به تحریم علیه روسیه خارج از فرایند قانونی عمل می نماید. وی همچنین گفت آلمان با عدم اشتراک اطلاعات درباره مسمویت ادعایی ناوالنی، تعهدات بین المللی خود را نادیده می گیرد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1182

به "موافقت وزرای خارجه اتحادیه اروپا با تحریم روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت وزرای خارجه اتحادیه اروپا با تحریم روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید